Orgazm Taklidi Yapan Rus Kızları

yazarsair yazarsair diyor ki;
Bu kadar rus hatunu ard arda bu halde görmek bir Türk erkeğinde deprem etkisi yaratabilir.
Kategori: Çüşşşş
sitene ekle
Etiketler: orgazm rus rus kadın orgazm olmak orgazm taklidi
31 26 Ocak 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • demor
    demor 26 Ocak 2013 - 15:52aile ile yaşayıp kulaklığı olmayanlar napsın:( [ispiyonla]
    +34
  • deejaymixman
    deejaymixman 26 Ocak 2013 - 02:08Cidden artık adam gibi bi porno ekleyin de boyle taklitlerle yetinmeyelim.... [ispiyonla]
    +22

Tüm Yorumlar

  • asilcormanbenim
    asilcormanbenim 20 Şubat 2014 - 00:13en sondaki tuvaleti soruyo anlandım ben hiç rusçamla . . . [ispiyonla]
    +1
  • otuzbirleyasiyom
    otuzbirleyasiyom 03 Aralık 2013 - 00:57Biri yer biri bakar!.. Bizimkiler de elmali kurabiye tarifi versin..Adaletini ... [ispiyonla]
  • rabbac
    rabbac 09 Ekim 2013 - 10:12Sessizce izlemek zorunda kaldım lan. Böyle bile muhteşem etkisi vardı. [ispiyonla]
    +1
  • otomatiklakatrop
    otomatiklakatrop 01 Ekim 2013 - 19:08sondaki bağyanın vibratörü içinde. [ispiyonla]
  • bllgl
    bllgl 05 Eylül 2013 - 01:144 seferdir bu videoya denk geliyorum. İlk defa ev boş, doya doya izliyorum.. [ispiyonla]
    +3
  • _ata_
    _ata_ 16 Ağustos 2013 - 23:11hemen hemen bunu bütün kadınlar yapıyo buda bir gerçek, 2 3 dkk erkenden gelirsen kadında havada kalır tabi [ispiyonla]
  • saksa
    saksa 25 Temmuz 2013 - 14:59böyle olmaz abi canlı yaşamaları gerek [ispiyonla]
  • basserboy
    basserboy 19 Mayıs 2013 - 18:08sondakini çözemedim [ispiyonla]
    +1
  • tsbrainiac
    tsbrainiac 12 Mayıs 2013 - 02:43Kalti [ispiyonla]
  • maacırnouma
    maacırnouma 30 Nisan 2013 - 01:51Her şey yalan olup gitti
    bir günde pembe hayallerim soldu elimde
    Kendi gitti vidyosu kaldı benimle
    halimi perisan etti rusun birisi
    söz beste güfte ve köfte : berdan mardini
    [ispiyonla]
© 2004 - 2014 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola' nın formülü ile aynı yerde saklıdır...