Kırmızı Kart Görüp Sandalye Parçalamak

delicesine58 delicesine58 diyor ki;
Kral Kupası'nda karşı karşıya gelen iki takımın maçında son anlarda kırmızı kart gören futbolcunun anormal tepkisi...
Kategori: Spor
sitene ekle
Etiketler: atletico madrid sevilla red card kırmızı kart
3 28 Şubat 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • 16karakterazgelir
    16karakterazgelir 28 Şubat 2013 - 14:36tipi ve hareketleriyle Engin Baytar desem kaç eksi verirsiniz ? [ispiyonla]
    +29
  • ccch
    ccch 28 Şubat 2013 - 03:01anaa, bildiğin bizim düğün sandalyelerinden lan. sadece bizde var sanıyodum ben.. ne cahilmişim amk.. [ispiyonla]
    +17

Tüm Yorumlar

  • Three Dimensions
    Three Dimensions 03 Mart 2013 - 01:43Amk adam yerdeki oyuncuya tekme atıyor mal takım arkadaşları halen daha itiraz ediyor...Usta bu itiraz edenleri hiç anlamıyorum kartı çıkardıktan sonra itiraz etsen ne bok olacak lan?. [ispiyonla]
  • kartalmanyağı
    kartalmanyağı 02 Mart 2013 - 17:01Sen git koca stat da bayan polisin suratına doğru sandalye vur,hormonlu quaresma [ispiyonla]
  • LCDTV
    LCDTV 01 Mart 2013 - 18:13engin baytarı ne ara sattık lan :) [ispiyonla]
  • hurricane72
    hurricane72 01 Mart 2013 - 13:02haketti ama... [ispiyonla]
  • hede hödö
    hede hödö 01 Mart 2013 - 10:44bu diego costa aşırı çirkef bi' oyuncu. bizdeki toraman-zago karışımı bir şey. [ispiyonla]
  • deryuruk
    deryuruk 28 Şubat 2013 - 22:45Bizim polisler olsa ümüğünü siker futbolcu falan bakmaz amk [ispiyonla]
  • hurky
    hurky 28 Şubat 2013 - 19:36sandalye parçaları polis abilere sıçradı zikiceklerdi elemanı [ispiyonla]
    +2
  • niddecat
    niddecat 28 Şubat 2013 - 17:59köşede duran polislere sandalye parçası geldi iri yarı olan kaltı du seni bi sikym edasıyla sonra düşündü... oturdu [ispiyonla]
    +7
  • Aiakos
    Aiakos 28 Şubat 2013 - 17:34Bu maç yüzünden 2.500 lira gözüm önünde yandı 90 1 de gol yedi Atletico Madrid :( [ispiyonla]
  • Sick-Boy
    Sick-Boy 28 Şubat 2013 - 14:52liseli [ispiyonla]
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...