Furby Oyuncak Reklamı (1998)

çamurzıpzıpı çamurzıpzıpı diyor ki;
90'larda çoğumuzun sahip olmak için zırladığı meşhur oyuncaklarındandı bu Furby'ler. Orası burası oynayan ' grrrrr!!! gaaarrrkk!! yum yum yum!! ' şeklinde garip sesler çıkaran sürekli ilgi ,şevkat bekleyen yaratıklardı .Bir ara arkadaşlarımda görüp özenmişliğim olmuştu ,ama sonra birkaç kez elime aldığımda içten içe bu oyuncaktan korktuğumu hissedip vazgeçtim.Muhtemelen korkmamın sebebi de onları Gremlinlere benzetmemdi.
Kategori: Nostaljik
sitene ekle
Etiketler: furby gremlinler oyuncak 9090lar yaratık reklam nostaljik
16 11 Nisan 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • yılmazzzz
    yılmazzzz 11 Nisan 2013 - 11:27şerefsizler bir nesili kandırdı "konuşmayı öğreniyorlar" diye. Günlerce bu azına sıçtığımın oyuncağıyla konuşan arkadaşlarımı bilirim.

    Not: Ben değil bir arkadaşım
    [ispiyonla]
    +29
  • cryzy
    cryzy 11 Nisan 2013 - 02:28Çok istemiştim lan bunlardan bi tane.Almamışlardı.. daha sonra tecavüze uğrayan tüyleri falan yakılmış boyanmış bi tane getirmişti komşu. neymiş komşunun çocuğunun hevesi kaçmış bana verdiler.Çok kötü bi duygu lan senden olamayan bi çocuğa bakmak zorunda kalırsın ya...Ve o gün kendime bi söz verdim neyse abartmayayım öyleydi işte anlayacağınız.. [ispiyonla]
    +25

Tüm Yorumlar

  • maacırnouma
    maacırnouma 12 Nisan 2013 - 05:07bunun reklamı dönerken zaten korkmuştum bi de üstüne gremlinleri izledim ya, üstüne de chucky ... bunu almasınlar diye az içimden geçirmedim ve almadılar da ohh... [ispiyonla]
  • şıppıdı
    şıppıdı 11 Nisan 2013 - 21:12Zamanında Toyzeras'tan almışlardı yoğun isteklerim üzerine. Çok korkuyordum bununla aynı odada uyumaktan veya yalnız kalmaktan. O sıralar Jumaji filan da izlemiştim, tırsak olmuştum. [ispiyonla]
    +2
  • keratanın intikamı
    keratanın intikamı 11 Nisan 2013 - 14:20paranın kıymetli, ithal oyuncakları pahalı olduğu 90larda, oyuncakları aşırı zevkliymiş gibi gösteren reklamlar çekip hepimizi özendiren, ana babamıza zırlattıran kazıkçı play doh, senin ben ta amk. [ispiyonla]
    +10
  • buvideoyayorumyapmak
    buvideoyayorumyapmak 11 Nisan 2013 - 14:19oha lan serefsizim bu sabah aklıma gelmişti bi baktım furby şimdi [ispiyonla]
    +3
  • DamramKomran
    DamramKomran 11 Nisan 2013 - 12:25pokemon değil mi [ispiyonla]
    -7
  • yılmazzzz
    yılmazzzz 11 Nisan 2013 - 11:27şerefsizler bir nesili kandırdı "konuşmayı öğreniyorlar" diye. Günlerce bu azına sıçtığımın oyuncağıyla konuşan arkadaşlarımı bilirim.

    Not: Ben değil bir arkadaşım
    [ispiyonla]
    +29
  • jr.Steve
    jr.Steve 11 Nisan 2013 - 03:00o zamanlar 7 yaşındayım gece rüyalarıma girerdi. bu bundan korkardım bide katil bebek chuckyden [ispiyonla]
    +13
  • karpuz erkeği
    karpuz erkeği 11 Nisan 2013 - 02:40Reklamı görünce evdeki Furby'imle gözgöze geldik lan şimdi gece gece :( [ispiyonla]
    +17
  • cryzy
    cryzy 11 Nisan 2013 - 02:28Çok istemiştim lan bunlardan bi tane.Almamışlardı.. daha sonra tecavüze uğrayan tüyleri falan yakılmış boyanmış bi tane getirmişti komşu. neymiş komşunun çocuğunun hevesi kaçmış bana verdiler.Çok kötü bi duygu lan senden olamayan bi çocuğa bakmak zorunda kalırsın ya...Ve o gün kendime bi söz verdim neyse abartmayayım öyleydi işte anlayacağınız.. [ispiyonla]
    +25
  • Piç RIZA
    Piç RIZA 11 Nisan 2013 - 01:35Ben de korkuyordum bunlardan. Gremlinler isimli korku-komedi filminin canavarlarına benziyorlardı; pörtlemiş gözlü, manyak, çılgın canavarlardı. O yaşta altıma edecektim. O travma ile bu oyuncağı nasıl alaydık? [ispiyonla]
    +16
© 2004 - 2014 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola' nın formülü ile aynı yerde saklıdır...