İstanbul Boğazına Köpek Atmak

otostopcu otostopcu diyor ki;
Üsküdar'da boğaz kenarında Avrupa'nın kıyılarını izlerken ekşına girişen köpeğin suya atılması ve çuval çıkarır gibi sudan çıkarılması.
Kategori: Çüşşşş
sitene ekle
Etiketler: köpek köpek atmak fırlatmak istanbul üsküdar boğaz neden
2 13 Mayıs 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • bing
    bing 13 Mayıs 2013 - 01:48ulan hayvan. (köpeğe demiyorum) 2 kişi seni tutup oraya atsa köpeğin seni kurtarmak kıyıya çıkarmak için canını feda eder. sen ne işe yarıyorsun peki? bir hiç uğruna eziyet ediyorsun. ama o köpek senden daha vicdanlı ki hala gelip seni çükünden ısırmamış. [ispiyonla]
    +41
  • nahpeker
    nahpeker 13 Mayıs 2013 - 02:29seni o kıyıda sikmeye geliyorum adresini yaz [ispiyonla]
    +34

Tüm Yorumlar

  • ayeilta
    ayeilta 02 Eylül 2015 - 00:39hayat bazen bu o.çun aramızda olması kadar da saçma. bütün saçmalığa rağmen devam ettirmeye çalışıyoruz. [ispiyonla]
  • Snowmann
    Snowmann 08 Kasım 2013 - 15:06Hayvanseverlik adı altında türcülük yapan mallar, asıl hayvan, asıl köpek diyerek hayvanları küçümsediğinizi gösteriyorsunuz. O yüzden sahte hayvanseverliğe soyunmayın. [ispiyonla]
    -9
  • bjkmltya
    bjkmltya 26 Ekim 2013 - 16:44anaları bunları doğurmamış sıçmış. [ispiyonla]
    +2
  • dodoga
    dodoga 16 Ekim 2013 - 15:34ha bu arada, ay kpegi yikamak istemistir, sirtindan tutmak acitmaz yaaa diyen kezban ve kamiller, iki barinaktan kurtarilmis kopek sahibi olan biri olarak soyliyeyim; kopegi, hele de bu kadar agir bir kopegi sirtindan ve hatta boynundan bile tutamazsiniz, hayvan aci icinde bagirir. burada bagirmamasinin tek sebebi o aciyi suda olmeye tercih etmesi. ayrica kopegini bok gibi pislik akan sularda yikamak istemesi de ilginc bir fikir, sadece salaklarin dusunebilecegi guzide bir hayal bu. adamin yapmaya calistigi sey oyuncak olarak gordugu kopegini degisik atraksiyonlar yaparken izlemek. bah bah ne guzel yuzuyo goruyon mu diye keyiflenmek icin yapiyor, tuzlu suda kopek mi yikanir, zekanizi, vicdaninizi sikeyim sizin. [ispiyonla]
    +3
  • dodoga
    dodoga 16 Ekim 2013 - 15:28senin gibi cocuk dogurup buyuten kadinin ve sozde adamin insanligini sikeyim [ispiyonla]
    +1
  • chatodesouza
    chatodesouza 11 Ekim 2013 - 16:35ayakkabısı düşsün ya da kendisi düşsün diye dua ettim orospu çocuğuna [ispiyonla]
    +1
  • Tıraş Sabunu
    Tıraş Sabunu 13 Haziran 2013 - 18:09kopek kangal galıba. Yanlısım varsa duzeltınde. O heybette bı kopek o 3 kısıyı orda rahatlıkla sıker (mecaz degıl gercek anlamda ıstese sıker yanı) ama kopek ıste. Yapmaz kı. Sevgı yuklu varlıklara soyle davranmayın aq. [ispiyonla]
    -2
  • selfland
    selfland 16 Mayıs 2013 - 10:05benim gördüğüm kadarıyla asıl köpek hayla kıyıda [ispiyonla]
    +1
  • 30rasheed
    30rasheed 15 Mayıs 2013 - 00:20akmun malının ayağı kayıpda kafayı yarmadıki [ispiyonla]
    +2
  • nihatdoganslx
    nihatdoganslx 14 Mayıs 2013 - 22:43TUTAMIYORUM KENDİMİ ARTIK VE BAŞLIYORUM. O KÖPEĞİ KUCAĞINA ALIP FIRLATIYIOSUN YA A.K .O KÖPEĞİ BÜYÜK Bİ İHTİMALLE Bİ YERE ZİNCİRLE BAĞLAMIŞSINDIR O SENI HER GÖRDÜĞÜNDE SEVİNÇDEN GÖTÜ BAŞI AYRI OYNUYODUR VE SEN O HAYVANA SENİN GİBİ Bİ ŞEREFSİZE BİLE SEVGİ BESLEYEN Bİ HAYVANA NELER YAPIYOSUN . SANA DAHA NELER YAZMAK İSTİYORUM DA ELLERİME ACIYORUM .. YAZIK O HAYVANA KEŞKE ONU SEVECEK BİRİNİN YANINDA OLSAYDIDA SANA DA METROBÜS ÇARPSAYDI.KAFANA SÜREKLİ KUŞ SIÇSIN SENİN ALDIĞIN BÜTÜN BİLETLERE ''NAH'' ÇIKSIN.KIŞIN KAZAĞININ İÇİNE KAR GİRSİN ,BOTUNUN İÇİNE TAŞ GİRSİN,YANINDA HİÇ PARAN OLMASIN OTOBÜSE BİN AKBİLİN BOŞ ÇIKSIN... neyse yazık sana göt oğlanı... [ispiyonla]
    +13
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...