Kayseri 6/G Sınıfı Performans Ödevi

tırtkadın tırtkadın diyor ki;
Evet arkadaşlar bizim zamanımızda böyle absürt şeyler yoktu ama bilmiyorum artık bu eğitim sistemi nasıl bir hal alıyor pek haberim yok doğrusu bu tarz bir performans ödevini ben ilk defa gördüm hayretle izleye durdum.
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: köy performans ödev kayseri komik sınıf öğrenci
6 14 Mayıs 2013

Popüler İçerikler

Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • miditava
    miditava 14 Mayıs 2013 - 17:22Bir öğretmen olarak şunu söyleyebilirim;
    Eğitim sistemimizin içine sıçayım.
    [ispiyonla]
    +28
  • bing
    bing 14 Mayıs 2013 - 17:22videodaki kıza bişey diyemiyorum. 6'ya gidiyor, ne kadar bilinçli olabilir ki. ama buna müsaade edenler, siz daha da bilinçsizsiniz lan. [ispiyonla]
    +19

Tüm Yorumlar

  • kaz_eti
    kaz_eti 03 Mart 2014 - 11:31afferim kız.. dersi de gectin odevi de yaptın.. seni çekip afişe eden yavşak ögretmenin utansın [ispiyonla]
  • akula2005
    akula2005 27 Ekim 2013 - 00:45hocam sen performans ödevini çok yanlış anlamışsın... [ispiyonla]
    +1
  • Dangerously
    Dangerously 07 Ağustos 2013 - 12:066/G ne lan Z ye kadar gidiyor herhal. [ispiyonla]
    -1
  • dandikadam
    dandikadam 22 Haziran 2013 - 02:59Anası babası görse çarşı karışır. Orası Kayseri bobo. Bir de kız performans ödevini yanlış anlamış. Örtmenin suçu ne? [ispiyonla]
    +1
  • sedif
    sedif 21 Haziran 2013 - 19:32performans odevindeki performans kelimesini dans etmek olarak algilayan ilginc bir milletiz [ispiyonla]
    +1
  • tonyp
    tonyp 19 Mayıs 2013 - 10:08o neyy laaaaaan:)) [ispiyonla]
  • nietzsche.
    nietzsche. 17 Mayıs 2013 - 11:21Kızın kollar bacakların 1.5 misli amk [ispiyonla]
    +3
  • @zeynep@
    @zeynep@ 16 Mayıs 2013 - 21:48her şey tamam da. ben niye duygulandım şimdi. ne biliyim kız çok masum.izleyen çocuklar keza. [ispiyonla]
    +5
  • AltinZenci
    AltinZenci 16 Mayıs 2013 - 20:181.52 de akmış [ispiyonla]
    +1
  • jimmorrison
    jimmorrison 16 Mayıs 2013 - 20:17nerde o eski öğretmenler
    bi tokatla tarih, bi tekmeyle coğrafya
    [ispiyonla]
    -1
© 2004 - 2014 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola' nın formülü ile aynı yerde saklıdır...