Çin Usulü Kamu Spotu

Çin trafik polisi eşini aldatırken trafikte yakalanan sürücünün başına gelenleri aynen çekerek, kamu spotu yaptı. Adam ve sevgilisi, emniyet kemeri takmadıkları için trafik polisince çevriliyor. Adam ehliyeti evde unutmuş, karısından ehliyetini getirmesini istiyor ve o arada sevgilisini de karısı geleceği için olay mahallinden uzaklaştırıyor. Kadın ehliyetle kocasının yanına geliyor ama o da ne? Kadına da ceza yazmaları gerek, o kadını çağırmalarını söylüyor ve böylece kadın kocasına yakalanıyor.
Özetle, emniyet kemerini hem siz, hem de metresiniz taksın. Ayrıca ehliyetsiz araba kullanmayın, yakalanırsınız.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: çin trafik polisi çin kamu spotu aldatan koca emniyet kemeri ehliyet ruhsat çin
3 17 Temmuz 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • kurmalı_saat
    kurmalı_saat 17 Temmuz 2013 - 09:19Aldatmasına ne gerek varsa. Zaten hepsi birbirinin aynısı . [ispiyonla]
    +8
  • vatansever00
    vatansever00 17 Temmuz 2013 - 03:27Şu cümleyi anlayanları tebrik ediyorum. Ya ben boş boş edebiyat okuyorum ya da siz internette moron moron takıla takıla yeni bir dil oluşturdunuz.(bu atarın sebebi ilk yorumu yapan arkadaşı hunharca eksilemenizden)

    ... ama o da ne? Kadına da ceza yazmaları gerek, o kadını çağırmalarını söylüyor ve böylece kadın kocasına yakalanıyor.
    [ispiyonla]
    +7

Tüm Yorumlar

  • onikioniki2012
    onikioniki2012 18 Temmuz 2013 - 19:10sanki çince biliyormuşum gibi dinledim.. [ispiyonla]
    +2
  • rhmns
    rhmns 17 Temmuz 2013 - 15:50e yarrağam 7 dk bunu mu izleyelim, hepsini açıklamışsın işte. [ispiyonla]
    +2
  • federson
    federson 17 Temmuz 2013 - 10:51konu ney mına koyum ben daha onu anlamadım [ispiyonla]
    -1
  • kurmalı_saat
    kurmalı_saat 17 Temmuz 2013 - 09:19Aldatmasına ne gerek varsa. Zaten hepsi birbirinin aynısı . [ispiyonla]
    +8
  • vatansever00
    vatansever00 17 Temmuz 2013 - 03:27Şu cümleyi anlayanları tebrik ediyorum. Ya ben boş boş edebiyat okuyorum ya da siz internette moron moron takıla takıla yeni bir dil oluşturdunuz.(bu atarın sebebi ilk yorumu yapan arkadaşı hunharca eksilemenizden)

    ... ama o da ne? Kadına da ceza yazmaları gerek, o kadını çağırmalarını söylüyor ve böylece kadın kocasına yakalanıyor.
    [ispiyonla]
    +7
  • erknakr
    erknakr 17 Temmuz 2013 - 03:03açıklamayı okuyun yeter 6 dakika çince izlenmez [ispiyonla]
    +4
  • mmrtnrvrd1
    mmrtnrvrd1 17 Temmuz 2013 - 02:52bu gerçekten televizyonda 6 dakika yayınlanıyo mu aq. [ispiyonla]
    +1
  • naaptın müdür
    naaptın müdür 17 Temmuz 2013 - 01:44Çinin aile planlaması politikasından ötürü.. [ispiyonla]
    +1
  • ekaydirma
    ekaydirma 17 Temmuz 2013 - 01:08Açıklamayı okudum sadece izlemedim. Bu arada mümin messi oruç 12de mi başlıyor, sende ciddi bi sorun var kardeş açıklamayı da anlamamışsın zaten. [ispiyonla]
    +2
  • onurses
    onurses 17 Temmuz 2013 - 00:58açıklamanın neyini anlamadın çok ta güzel açıklamıiş [ispiyonla]
    +3
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...