Counter Strike - İşçi Patron Tartışması

kuh kuh diyor ki;
Bu bölümde arkadaşlar işçi-patron tartışmasını çekmişler. Parasını alamayan işçi kardeşlerimiz topluca patronla görüşüyorlar. Patron da sıkıntı var diyince olanlar oluyor...
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: jail counter strike baskanlik işçi patron
0 19 Temmuz 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • lowedeat
    lowedeat 20 Temmuz 2013 - 03:17Beyler yok bok gibi olms yok çok zaman kaybı nesiniz olm siz cs oynamak böyle bişey biz csde 3 kişyle kule yaptıgmzda bile eğleniyoduk sırf bu oyundan ne arkadaşlıklar doğuyo böyle oynayan herkes bilir bu oyunun neresnin tad verdğini yani kötü kfürlü yorumlarınızı kendinize saklayın lütfen beyler [ispiyonla]
  • dt.7
    dt.7 20 Temmuz 2013 - 01:48bu karambolde ne wall açılır he [ispiyonla]
    -1
  • megalith
    megalith 19 Temmuz 2013 - 18:50o anime karakteri ne lan öyle? hay ağzınızı sikiyim. [ispiyonla]
  • 69dan69yapmak
    69dan69yapmak 19 Temmuz 2013 - 18:4190lı yılların sonlarında gantır oynadığım zamanları hatırlattı bu mallar bana ama biz böle gerzek deildik.. [ispiyonla]
  • harbibabaadam
    harbibabaadam 19 Temmuz 2013 - 18:21bu nasıl counter strike amk [ispiyonla]
  • meyvelisu
    meyvelisu 19 Temmuz 2013 - 17:58"maaşlarınızı indirecem. ııı yarı fiyatına indirecem" gerçekten yaratıcılık kokan bir cümle [ispiyonla]
    +3
  • rhmns
    rhmns 19 Temmuz 2013 - 17:19çok anlaşılıyo gibi bi de yüksek sesli fon müzik koymuşlar amcık beyinliler. [ispiyonla]
    +2
  • valentinus
    valentinus 19 Temmuz 2013 - 16:07fantazi yapmışlar amk [ispiyonla]
  • sonkez2
    sonkez2 19 Temmuz 2013 - 14:44nerde nostalji nerde absürd. bence bu csdeki adam alkışlarlayaşıyorum admini [ispiyonla]
    +2
  • pressnet
    pressnet 19 Temmuz 2013 - 14:21adamlar film çevirmişler amk [ispiyonla]
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...