Benzin Zammından Memnun Olan Vatandaş

_OlguN_ _OlguN_ diyor ki;
Öncelikle video için özür. Bu kadar kaydedebildim.

Konu 5 lirayı geçen benzin zammı. İlk 4-5 kişi isyan ederken, son karedeki SUV tipi araçlarında rahatça hayat yaşayan hacı (?) abilerimizin pişkin bir tarzla söylemlerini görüyoruz.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: benzin zam hacı umursamaz 5 lira memnun türkiye 10 lira yetmez ama evet
7 27 Temmuz 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • yaralısardalya
    yaralısardalya 27 Temmuz 2013 - 19:41Zaten dolayli olarak para bizim cebimize giriyor dedi abim... [ispiyonla]
    +55
  • hz.ateist
    hz.ateist 28 Temmuz 2013 - 12:18amına koyim şansımı sikeyim ya. gençliğimin baharını yedi bitirdi tayyip. 15-16 yaşındayken geldi 27 yaşındayım. alkol alacak para yok, mekana gidiyoruz 1 ay eve tıkılıyorum sonra 12 lira bir bira. küçükken arabamız yoktu 2010'da aldık 3 senedir 13000 km anca yapmışız. onun 2-3bin km si ise arabayı bizden rica edip alanlar yaptı. alkol alamıyoruz arabaya benzin alamıyoruz. sürekli borç var. 1 senedir işsizim girdiğim sınavların hepsini kazandım (banka) hepsi de mülakatta elediler. ben anlamadım bu işi. zaman-mekandan yana sıkıntım çok. bazen çıkıyorum sahile gece kimse olmuyorken uzanıyorum yere gökyüzünü izliyor çocukça düşünclere dalıyorum. keşke uzaylılar gelse de beni deney için falan kaçırsalar dünyadan silinip gitsem diye. işte bu düşüncelerin yaratıcısı sensin tayyip ve sana oy verenler. [ispiyonla]
    +46

Tüm Yorumlar

  • skersetehlike
    skersetehlike 28 Mayıs 2015 - 01:20Ulan bu kim diye düşünüyorum düşünüyorum , o sondaki herif kolpaçinodaki kek yiyen değil mi olm ? [ispiyonla]
    +1
  • ovtaçmaybaditalala
    ovtaçmaybaditalala 11 Ağustos 2013 - 02:37ak partili arkadaşıma benzin 5 tl'yi aştı dedim.

    ben hep 20 liralık alıyorum zaten dedi
    [ispiyonla]
    +6
  • abdoaga
    abdoaga 31 Temmuz 2013 - 14:55Yavşağa bak yakında ananı sikseler -zahmet oldu USTAM- dersin !!! [ispiyonla]
    +17
  • classicalguitar
    classicalguitar 30 Temmuz 2013 - 11:23@e.akyurek6 senin olmayan beynine de kan benim damar benim diyen çocuk attırsın [ispiyonla]
    +2
  • attaloso7
    attaloso7 29 Temmuz 2013 - 19:58aksığırlar her yerde [ispiyonla]
    +8
  • carbo
    carbo 29 Temmuz 2013 - 17:32Bu arada ses biraz daha kısık olabilirmiş... 5 1 de son ses açtım gene de zor duydum aq bu ne olm! [ispiyonla]
    +4
  • carbo
    carbo 29 Temmuz 2013 - 17:30İyi diyonda hacı dayı ülkenin kalkınması halkın huzuruna,refahına yönelik fayda sağlamalı;bu kadar zamla ortada ne huzur kalıyor ne de para...tam anlamıyla katıksız Akpli diye bu dayıya derim ben. [ispiyonla]
    +7
  • hobaramon
    hobaramon 29 Temmuz 2013 - 11:10Take'yi de takmış Yahudi bozması! Bunların hepsi ya hristiyan ya da yahudi kökenli Müslümanlığın içine etmek için tüm Müslüman ülkere sızmış bu gavatlar! Hepsini gebertecen ne kader takeli sakallı çarşaflı varsa öldürecen islamın kurtuluşu budur! Çarşaf = Katolik Rahibe Take=Yahudi Sakal= Ortodoks Papaz [ispiyonla]
  • deniz.
    deniz. 29 Temmuz 2013 - 09:08akp tarzından biraz daha radikal tipler gibiydiyler lan.
    taşşak geçiyo olmasınlar?
    [ispiyonla]
    +6
  • yokartıkdahaneler
    yokartıkdahaneler 29 Temmuz 2013 - 08:24madem benzin pahalı o zaman arabaya binmeyin diyen orman çocukları da teşrif etmişler. [ispiyonla]
    +5
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...