Türk İşi Korku Filmi 6 - Tahsin Hasoğlu

niemans niemans diyor ki;
Üstad Tahsin Hasoğlu'ndan serinin altıncı devam filmi. "Mala Bağlayan Adam", "Beyin Bedava" ve "Hacı Hüsrev Baskını " gibi pek çok internet fenomenini bünyesinde barındıran güzel bir çalışma.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: tahsin hasoğlu türk işi korku filmi testere çığlık 6 Türk İşi Korku Filmi 6 silah
50 03 Aralık 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • olgunmadak
    olgunmadak 27 Temmuz 2013 - 13:2213. Cuma esprisi çok iyiydi la :D cumaya gitmedim o hafta. [ispiyonla]
    +5
  • 07mg32
    07mg32 27 Temmuz 2013 - 16:24eller nasırlı bomba :) seni seviyoruz tahsin reis. böyle iyi , siktiret profesyonelliği [ispiyonla]
    +3

Tüm Yorumlar

  • ahmethakan
    ahmethakan 20 Eylül 2013 - 10:39Çok önemli değil ama ufak bi çekim hatası: 0.40'ta testere silahı çığlık'a veriyor ama 0.48'de (eski görüntüyü tekrar kullandığı için) elinde silah var [ispiyonla]
    +1
  • XEnOPhoN
    XEnOPhoN 19 Ağustos 2013 - 15:36STV'ye de iyi gönderme yapmışlar. [ispiyonla]
  • toseelinks
    toseelinks 29 Temmuz 2013 - 16:56bu seferki biraz uzun olmuş sanki.. [ispiyonla]
    +2
  • JuRaquiLLe
    JuRaquiLLe 27 Temmuz 2013 - 18:25o değilde çığlık maskesi neden tahsinin sıfata benziyor la özel olarakmı çöydürdünüz [ispiyonla]
  • 07mg32
    07mg32 27 Temmuz 2013 - 16:24eller nasırlı bomba :) seni seviyoruz tahsin reis. böyle iyi , siktiret profesyonelliği [ispiyonla]
    +3
  • krassimir
    krassimir 27 Temmuz 2013 - 15:48-sevgilisi yok
    ;eller nasırlı
    [ispiyonla]
    +3
  • olgunmadak
    olgunmadak 27 Temmuz 2013 - 13:2213. Cuma esprisi çok iyiydi la :D cumaya gitmedim o hafta. [ispiyonla]
    +5
  • fuchs3471
    fuchs3471 27 Temmuz 2013 - 13:06diğer işlerine göre çok basit olmuş. [ispiyonla]
    +1
  • msttpts
    msttpts 27 Temmuz 2013 - 12:51ada-zombilerin düğünü filmi aklıma geldi çok amatörce çekilen ilk türk zombi filmi valla 10 dakka bakıyım dedim filmin sonunu getirdim :) bi bakın derim hoş olmuş bence büyükada da çekmişler bazı yerlerde makyaj olayında aşmışlar fena değil bağırsak kalp yemeler falan :) [ispiyonla]
  • sallaherseyi
    sallaherseyi 27 Temmuz 2013 - 12:34Freddy krueger'ın gelmesi yakındır. [ispiyonla]
    +2
© 2004 - 2016 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...