iPhone 5S Kurşun Geçirir mi?

tükenmez kalem tükenmez kalem diyor ki;
Geçen hafta tanıtımı yapılan ve bu hafta satışa çıkan iPhone 5S için yapılan yere düşme, suya düşme ve kurşun geçirme testlerini izleyeceğiz. Bizde olsa çizilmesin diye kılıftan çıkartmayız, adamlar silah sıkıyor.
Kategori: Teknoloji
sitene ekle
Etiketler: iphone 5s kurşun geçirme silah sıkma cep telefonu düşme test su
7 24 Eylül 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • KahveVeSigara
    KahveVeSigara 25 Eylül 2013 - 23:54kurşun geçiriyorsa bir boka yaramaz telefonun en önemli özelliği kurşun geçirmemek olmalı. [ispiyonla]
    +15
  • inceuclu
    inceuclu 24 Eylül 2013 - 23:28Vidyoyu izlerken kotadan ne kadar gitti diye düşünüyorum adamların yaptıklarına bak. [ispiyonla]
    +13

Tüm Yorumlar

  • zargo
    zargo 25 Ağustos 2014 - 10:42lan m82 bu 50 lik anti-material [ispiyonla]
    +1
  • fatihizm
    fatihizm 02 Ağustos 2014 - 15:07Test bahane amk. Nişancılığını kanıtlamaya çalışıyor adam. İyi nişancı da ibne! [ispiyonla]
  • jiletadam
    jiletadam 01 Ağustos 2014 - 11:58kurşun geçiriyorsa olmaz. çatışmaya falan girdiğim zamanlarda telefonu çıkarır kurşunun geleceği yöne tutarım oysa. olmadı bu apple. [ispiyonla]
  • berkecankiraz
    berkecankiraz 01 Ağustos 2014 - 11:17apple bu elemanlara ne kadar ödüyor acaba. viralin tillahı bunlar. [ispiyonla]
    -1
  • gereklieleman
    gereklieleman 22 Ocak 2014 - 00:49olum bunların youtube kanalları var bu silahları nereden buluyorlar kimse sormuyor mu olum bu silahlar bu heriflerde ne arıyor diye keyif olsun diye 50 BMG mermi atan silahları taşır mı insan. Ulan bizim ordumuzda yok bu silahlar şaka mı bu. [ispiyonla]
  • hosta
    hosta 15 Kasım 2013 - 21:39Garantiliyse servise ver , ama yurt dışından aldıysan geçmiş olsun kardeş... [ispiyonla]
    +9
  • KahveVeSigara
    KahveVeSigara 25 Eylül 2013 - 23:54kurşun geçiriyorsa bir boka yaramaz telefonun en önemli özelliği kurşun geçirmemek olmalı. [ispiyonla]
    +15
  • Sick-Boy
    Sick-Boy 25 Eylül 2013 - 22:45ateş ettiği silah barrett m82 yani 50 cal bir mermi kullanan hayvanla sen telefonu test ediyorsun. tank deliyor lan bu silah tank. telefonu tabiri caizse sikip atar. ve attıda görüldüğü üzere [ispiyonla]
    +5
  • jimmorrison
    jimmorrison 25 Eylül 2013 - 20:52kan cıktı aq [ispiyonla]
    +2
  • baytarbeyin
    baytarbeyin 25 Eylül 2013 - 20:50kafaya koymusun sikecen yani aleti.o tüfekle adama ates etsen 2 ye ayırır yuh amq [ispiyonla]
    +4
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...