Jar Jar Binks'in Ölümü (Episode I Kesilmiş Sahne)

Jemba Jemba Jemba Jemba diyor ki;
Star Wars Episode I: The Phantom Menace den kesilmiş bir sahnenin Fanlar tarafından montajlanmış hali;

Star Wars serisini çocuklarada sevdirmek için 1999 yılında yaratılan o zamanların popiler karakteri mor dinazor Barny ile kesişen yönleri bulunan bu arkdaşımız "İhtiyarlar" tarafından son derece itici ve ciddiyet dışı olarak düşünüldü, ölmesi ve diziden çıkması için imza kampanyaları falan bile toplandı zaten ilk bölümden sonrada pek gözükmez. Neyse Star Wars'ın kesilmiş sahneleri serisinden çıkan bir sahneyi fanlar montajlayarak intikamlarını almış gibi gözüküyor..iyi seyirler.
Kategori: Film
sitene ekle
Etiketler: star war jar jar binks star wars episode ı the phantom menace darth vader star wars
8 08 Kasım 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • fatiko
    fatiko 08 Ocak 2014 - 20:48jar jar zaten ölü doğmuş bir karakterdi anasını satayım [ispiyonla]
  • uqur140
    uqur140 13 Kasım 2013 - 20:07öncelikle upskirten kardeşimizin tekrardan mekanı cennet olsun.
    adamın dediği doğru cedaylar hümanist adamlar özetle yardıma ihtiyaç duyan adamlar geride bırakmazlar. ayrıca jar jarda zaten yaşıyor. işin ilginç tarafı da filmde 2 gereksiz insan var biri jar jar diğeri anakinin anası olmasada olur yani.
    [ispiyonla]
  • Cringer
    Cringer 09 Kasım 2013 - 01:53Şu Star Wars'ı bi sevemedim la. [ispiyonla]
    -9
  • zpckt
    zpckt 08 Kasım 2013 - 22:21ya ne alaka amk jar jar deniz canlısı su altında yaşaya biliyo götünüzden element uydurmayın [ispiyonla]
    +3
  • şıkır şıkır
    şıkır şıkır 08 Kasım 2013 - 19:47Jar jar ölmez cumhuriyet bölünmez. [ispiyonla]
    -1
  • acapello
    acapello 08 Kasım 2013 - 17:21e filmin geri kalanında hatta 2 ve 3. filmde bile var.nasıl ölüm bu? [ispiyonla]
  • upskirteninruhu
    upskirteninruhu 08 Kasım 2013 - 16:52jedilar önce kendilerini kurtarmazlar. o kadar fanısınız 2 dakka force öğrenin [ispiyonla]
    +26
  • spartacus39
    spartacus39 08 Kasım 2013 - 16:37ah be george lucas jar jar binks ve ewoklardan başka canlı türleri mi kalmadı genişletişmiş evrende. [ispiyonla]
  • sincaffer
    sincaffer 08 Kasım 2013 - 16:10bir stormtrooper kadar üzülmedim lan [ispiyonla]
    -1
  • revanus
    revanus 08 Kasım 2013 - 16:05@Feci.Sıçtım.Taştı kardeş 3. boyut falan coşmuşun la ne anlatıyon :) qui gon jinn öldü ama bir nevi hayaleti yoda ile temasa geçti hikayeye göre olan bu. adamın cesedi bile yaktılar hala yaşıyor diyorsun :) 4. filmde luke'u kurtarmak için obi wan kendini feda ediyor ama o arada güç mevzusunu çözdüğünden dolayı güçle bir oluyor cesedi kayboluyor yoda da öyle öldü rahmetli yani öldüler bunlar güç'ü kullanarak hayalet olarak geri dönmeyi başardılar olay bu [ispiyonla]
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...