Domino Gösterisini Abartmak 2

bagwell bagwell diyor ki;
Hevesh5 ve Millionendollarboy rumuzlu arkadaşlar, izleyeceğiniz domino şovunu hazırlamak için 3 ay çalışmışlar. Toplamda 20,000-25,000 arası domino taşı kullanılmış.
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: gösteri şov hevesh5 millionendollarboy kart domino piramit abartmak
76 11 Kasım 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • fotoenes
    fotoenes 11 Kasım 2013 - 12:58Aferin, topla şimdi onları akşama misafir gelecek. [ispiyonla]
    +20
  • srtcvenue
    srtcvenue 11 Kasım 2013 - 17:50nerden bileyim hepsinin birbirine baglı oldugunu videoyu kesip kesip koymuş?! [ispiyonla]
    +12

Tüm Yorumlar

  • tasaqure
    tasaqure 18 Mart 2015 - 22:53uleynnn o oda kaç metrekaree???? [ispiyonla]
    +1
  • mooondar
    mooondar 03 Ocak 2014 - 06:54Cok guzel begendim de sonuc ?? Ayrica okadar tasi alicak parayi nerden buldum aq ? Ayrica her video yorumunda birilerine bisey olan @siksoloji geri donmus vay amk :@ [ispiyonla]
  • çokgüldümnoktakom
    çokgüldümnoktakom 16 Kasım 2013 - 08:42ulan bir tanesi fire verse adamın tüm hevesi kursağında kalır şerefsizim [ispiyonla]
    +1
  • birzamanlar
    birzamanlar 12 Kasım 2013 - 13:32hepsi bir seferde yapılmıyor bunların,
    her bölüm ayı ayrı çalışıyor.

    ama siz zaten bunu biliyordunuz demi...
    [ispiyonla]
  • kingofthehell
    kingofthehell 12 Kasım 2013 - 03:11Bu alet edevat nerede satılıyor [ispiyonla]
    +1
  • blackpink
    blackpink 11 Kasım 2013 - 21:51Kaç tane kamerası var oğlum bu çocuğun, kesip kesip birleştirmiş demek ki? [ispiyonla]
    +2
  • Ericc
    Ericc 11 Kasım 2013 - 20:31adam sırf bu iş için ev kiralamış heralde kaç oda geçti hiç eşya yok amk. [ispiyonla]
    +2
  • srtcvenue
    srtcvenue 11 Kasım 2013 - 17:50nerden bileyim hepsinin birbirine baglı oldugunu videoyu kesip kesip koymuş?! [ispiyonla]
    +12
  • siksoloji
    siksoloji 11 Kasım 2013 - 16:47videoyu silermisin gardaş babamın 52. kuşaktan eltisi domino gösterisi sırasında domino taşlarının altıda kalarak öldüde [ispiyonla]
  • sertk
    sertk 11 Kasım 2013 - 15:54kaç odalı nasıl bi ev ora. [ispiyonla]
    +2
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...