Dilencinin Para Toplayan Kuşu - Çin

Yine mi liveleak, izlemiceeem diye ağlamayın. Videodaki amcamız, doğduğundan beri yanına beslediği kargasını, başkalarının avcundaki parayı (sahibinin işaret etmesi şartıyla) alması için eğitmiş. Pek çok Beijing (Pekin)'li de bunu görmek için adama para veriyor.
Kategori: Çüşşşş
sitene ekle
Etiketler: dilencinin para toplayan kuşu karga pekin beijing çin dilenci kuş
51 14 Kasım 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • krmrt
    krmrt 14 Kasım 2013 - 20:15Değilim amk Opel sahibi değilim !!! Ama her çıktığında evet diyorum amk anketiniz bir işe yaramasın diye [ispiyonla]
    +38
  • mesaj kaygısızı
    mesaj kaygısızı 14 Kasım 2013 - 22:50kuş yannda adam çalıştırıyo lan! [ispiyonla]
    +32

Tüm Yorumlar

  • mumeko
    mumeko 18 Temmuz 2015 - 16:18bu adama bende para veririm lan, adam eğitmen dilenci değil ki [ispiyonla]
  • paramedic
    paramedic 16 Kasım 2013 - 03:26Kuşu diyince bi anda aklıma ....... neyse anladınız siz onu :) Dedim herhalde bayanlar kuyruk olmus dilenciye vermek istiyorlar yani parayı :) [ispiyonla]
  • hûrremî
    hûrremî 15 Kasım 2013 - 18:22bu karga milletiyle hırsızlık çetesi bile kurarsın o kadar zeki yaratıklar [ispiyonla]
    +2
  • Gkhnk
    Gkhnk 15 Kasım 2013 - 10:30emmi camel toe mi diyor? [ispiyonla]
  • overseas
    overseas 15 Kasım 2013 - 08:20liveleak sıç emi [ispiyonla]
    -2
  • mcagdas
    mcagdas 15 Kasım 2013 - 01:27Açlıkla her canlı yönetilir, köle edilir. İnsanlarda öyle. [ispiyonla]
    +4
  • feminist
    feminist 14 Kasım 2013 - 23:25kuş bile havale ücreti olarak yem alıyor siz hala bankalara sövün.. [ispiyonla]
    +9
  • mesaj kaygısızı
    mesaj kaygısızı 14 Kasım 2013 - 22:50kuş yannda adam çalıştırıyo lan! [ispiyonla]
    +32
  • toreandreflo
    toreandreflo 14 Kasım 2013 - 22:32bu kuşu bizim dükkana istiyorum sigortası falan hepsi içinde ayda 1 ton arpasıda yanında..umarım kabul eder.. [ispiyonla]
    +3
  • olgunkerim
    olgunkerim 14 Kasım 2013 - 22:27''doğduğundan beri yanına beslediği kargasını'' hayyyy seni okutan hocanın [ispiyonla]
    +4
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...