AZIS & VANKO - Senin Gibi Bir İkincisi Yok

tırtkadın tırtkadın diyor ki;
Azis'in yeni şarkısına çektiği video. Şarkının başında ile şarkı içinde imajı farklı olsa da yine bildiğimiz azis kliplerinden. güzel bir hanımla süslenen, ama içi boş bir şarkı.

bağyanın adı : Nikoleta Lozanova imiş. Allah sahibine bağışlasın demek düşüyor.
Kategori: Müzik
sitene ekle
Etiketler: Nikoleta Lozanova Azis Tebe yeni
3 27 Kasım 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • Cringer
    Cringer 27 Kasım 2013 - 17:09Daha fizandaki adamı çekemiyoruz kendi ülkemizdeki eşcinsellerimi özgürleştirecez amk. Bazen çok lüzumsuz oluyorsunuz. [ispiyonla]
    +8
  • poketopu
    poketopu 27 Kasım 2013 - 15:22O kadar taş gibi hatunun içinde nasıl bir ipneliktir bu anlamadım gitti... [ispiyonla]
    +8

Tüm Yorumlar

  • sikenyaranir
    sikenyaranir 20 Aralık 2014 - 04:41alttaki yorumu eksilemeyen ibnedir. ustune laf soyleyen gotverendir. [ispiyonla]
  • ataolll
    ataolll 07 Kasım 2014 - 04:50ataolun kimligini buldum amk :D:D http://goo.gl/3NC2g7 [ispiyonla]
  • kurganhan
    kurganhan 29 Kasım 2013 - 15:26Azis gitmiş AZİZ gelmiş. [ispiyonla]
  • iyiadam
    iyiadam 28 Kasım 2013 - 16:29azizim özlettin kendini. alkışlarlayaşıyorum ailesi yüzüne hasret kaldı.
    valla sesi güzel ipnenin
    [ispiyonla]
    +1
  • kada
    kada 28 Kasım 2013 - 12:42Şimdi bu adam o klipteki karıya çakmıyor değil mi ?
    vay amk yaa, lan demek ki ibnelik kötü bi' şey.
    [ispiyonla]
  • pogoley
    pogoley 28 Kasım 2013 - 10:54varlık içinde yokluk çekmek diye buna diyolar heralde. [ispiyonla]
  • takamon
    takamon 28 Kasım 2013 - 01:29sapkada cakma parfumcunun reklamini yapmasida bi hos olmus [ispiyonla]
  • nesteremree
    nesteremree 28 Kasım 2013 - 01:21azisi tanımayadım başta :D google arattım megerse imaj değişikliğine gitmiş.gaylikten sıkıldı mı ne yaptı :D [ispiyonla]
  • manav
    manav 28 Kasım 2013 - 00:08ayrıca şarkı boş falan değil ne güzel bir alt yapısı var
    bunun üzerine bir şey sorucam rudvan demet akalının bütün albümlerini aldın di mi
    [ispiyonla]
  • manav
    manav 27 Kasım 2013 - 23:58beyler onu bırakında adam yakışıklı harbiden
    bakın eşcinsel falanda değilim
    [ispiyonla]
    +2
© 2004 - 2014 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola' nın formülü ile aynı yerde saklıdır...