Kendisini Tanıtırken Kendinden Geçen Ayşen Gruda

Türk sinemasının iki kronik evde kalmış kızından (diğeri de Perran Kutman'dır. Filmlerde tabi.) Filmin adını hatırlamıyorum, Tarık Akan yalan haber üreten bir gazeteci olarak, Müjde Ar'ı faka bastırmak için Ayşen Gruda ile evleniyordu. Akşam akşam gülme garanti.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: ayşen gruda tarık akan plak çalmak idealim yok alıcam uzun boylu yeşil gözlü gazeteci radyo çalmak televizyon çalmak domates güzeli
26 08 Aralık 2013
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • manontheroof
    manontheroof 12 Aralık 2013 - 16:08@zmrlnht

    fiziksel benzerlik sinemaya verilen emekle zaman içinde oluşan bir şey olmadığı ve iki kişi arasında da genetik bağ bulunmadığı için, çok gereksiz demagoji yapmışsın kardeş. yine de açıklayayım. ayşen gruda ve demet evgar arasındaki benzerlik, iki isimden birinden kaynaklanmadığı için ikisi de bu benzerliğe eşit mesafede. yorum bir ayşen gruda videosu altına yazıldığı için, türk dili mantığına göre özne olarak yakın olan, yani ayşen gruda kullanılır. dur senin gibi cevap vereyim daha iyi anlarsın: yıllarını sinemaya vermiş emektar Ayşen Gruda dururken cümlenin öznesini Demet Evgar mı yapacaktım!

    allahıma bu daha mantıklı oldu seninkinden. yine saçma bir demagoji olduğu halde. düşün.
    [ispiyonla]
    +1
  • umtb1
    umtb1 08 Aralık 2013 - 19:00durun vurmayın beyler bişey dicem
    olm bu ayşen gruda cidden güzel kadın amk ben beğeniyorum.
    [ispiyonla]
    +5
  • zmrlnht
    zmrlnht 08 Aralık 2013 - 16:13sayın manontheroof kardeş kusura bakma ama; dünkü çocuk Demet EVGAR, yılların Türk sinemasına ömrünü vermiş, değer katmış, saçını süpürge etmiş kız kurusu Ayşen GURUDA'ya benziyordur, Ayşen GURUDA, Demet'e değil ! [ispiyonla]
    +11
  • manontheroof
    manontheroof 08 Aralık 2013 - 14:59ayşen gruda inceden demet evgar'a mı benziyor ne? [ispiyonla]
    -1
  • DamramKomran
    +26
  • rafıgello
    rafıgello 08 Aralık 2013 - 13:401975 yapımı "Öyle Olsun" filminden alınmış sahne. Paylaşım için teşekkürler. Defalarca izlemiştim bu filmi. Hulusi Kentmen'le Tarık Akan'ın güreş tuttuğu bir sahne de var aklıma gelen. [ispiyonla]
    +1
  • alucrali
    alucrali 08 Aralık 2013 - 12:28Domates güzeli [ispiyonla]
    +5
  • jeremiekhan
    jeremiekhan 08 Aralık 2013 - 11:56Şener Şen in dublajına ne demeli :) süper filmdir [ispiyonla]
    +4
  • bebebiskuvisi
    bebebiskuvisi 08 Aralık 2013 - 09:36Tarık Akan ne yakışıklı adammış amk ya. Herifi gördükçe erkekliğimden utanıyorum. [ispiyonla]
    +21
  • gassol
    gassol 08 Aralık 2013 - 09:29sağ tarafta götte perküsyona takılmadan gerçersen, 4 . sırada görebilirsin. [ispiyonla]
    +21
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...