Defakto - Berkun Oya & Erkin Koray

ansitu ansitu diyor ki;
Defakto Türk televizyon tarihinin şahit olduğu en güzel şeylerden biriydi sevgili alkış bağımlıları. Yayınlandığı ilk zamanlar yarattığı "Ciddi mi lan bunlar ?" etkisi uzun süre devam etmiştir. Her bölümü ayrı bir saçma-sapanlığa ev sahipliği yapardı ki, bu da izleyici kitlesinin beklediği şeydi zaten. Alakasız ara videoları, kadrolu dansözü, bilgi yarışması, Garo Mafyan'ı ve konuk Erkin Koray ile buyrunuz Defakto.
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: cnn türk absürd berkun oya defakto garo mafyan samet aybaba erkin koray john lennon
8 07 Eylül 2009
Yorumlar
Yorum Yaz

Tüm Yorumlar

  • naşer
    naşer 23 Mayıs 2012 - 14:53böyle programlar 3-4 yılda bi çıkar tutunamaz kaybolur güzelmiş yav [ispiyonla]
  • eyedipadanadapideye
    eyedipadanadapideye 19 Aralık 2011 - 17:41türkçeyi terseten okuyunca harbi ibraniceye benziyor..gizli bir mesaj mı verdim ne?.. [ispiyonla]
  • donlu
    donlu 05 Mayıs 2011 - 01:11offf, bu çocuk çok karizma ya, hasssssta oldum resmen adama. [ispiyonla]
  • Floude
    Floude 07 Mayıs 2010 - 03:44Abartısız, Türkiye'de yapılmış en 'progresif' programdı. Oturup izlemenin ayrı, düşünmenin ayrı hazzını alıyordum. Her zamanki gibi tüm şıklar yanlıştı, her zamanki gibi Garo Mafyan sadece bir yanılsamaydı. Matriks falan yok, Platon'un ideaları falan yalan, tek gerçek: nayfaM oraG :C [ispiyonla]
    +1
  • eran
    eran 09 Eylül 2009 - 17:541:26 da intikal eden olaya çok güldüm. Hatta uzun zamandır küfürsüz bir olaya güldüm. Aslında Erkin Koray'ın bakışları küfür ediyordu ama yine de küfürü laylirilaylom [ispiyonla]
    +2
  • dellydolly
    dellydolly 08 Eylül 2009 - 12:58bütünlemeye kalmadan coğrafyayı geçemedim diyor. haha çok çok iyi programdı. [ispiyonla]
    +3
  • totensonntag
    totensonntag 07 Eylül 2009 - 18:17nal şimrepüs [ispiyonla]
    +5
  • conidepp
    conidepp 07 Eylül 2009 - 16:59Bunun birde NTV'de "infoman" adlı programı vardı
    keşke onuda bulabilsek. Teşekkürler
    [ispiyonla]
    +3
  • assterix
    assterix 07 Eylül 2009 - 16:47hiç rastlamamıştım..ama on numara gözüküyor [ispiyonla]
    +3
© 2004 - 2014 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola' nın formülü ile aynı yerde saklıdır...