Çok Samimi Bahçeşehir Üniversitesi Tanıtım Filmi

cortezone cortezone diyor ki;
Standart tanıtım filmlerinin aksine orjinal bir film olmuş, liseli arkadaşların dikkatine lakin öyle her gördüğünüze inanmayın açın sorun biraz.
Kategori: Reklam
sitene ekle
Etiketler: bahçeşehir üniversitesi istanbul beşiktaş tanıtım filmi
4 06 Şubat 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • boraben
    boraben 06 Şubat 2014 - 12:01bi tane üniversite tanıtım filmi de sosyal aktiviteleri öne çıkararak değil de bilimsel çalışmalarını eğitiminin kalitesini mezun ettiği öğrencilerin başarılarını öne çıkaran bi tanıtım yapsa ya. ondan sonra ülke neden gelişmiyo, teknoloji üreten değil satın alan konumdayız vs. herkesin aklı fikri ortamda, karı kızda, filmlerde gördüğü partilerde.. [ispiyonla]
    +22
  • kel adam
    kel adam 06 Şubat 2014 - 12:043 katlı markette okuma heyecanı.Derslere girmeyip baba parasıyla limanda yemek keyfi.Hepsi sadece burada [ispiyonla]
    +22

Tüm Yorumlar

  • t0ughnut
    t0ughnut 27 Ekim 2014 - 21:30"Easy transportation from all of İstanbul" ne la? [ispiyonla]
  • hasson
    hasson 09 Ekim 2014 - 18:40para verilip okunacak iki bölüm var: tıp, hukuk..
    bundan gerisine harç parası vermek bile ameleliktir. gerçekten aşırı zeki biri diilseniz mühendislik falan okumayın. herkes kendini bilir ona göre ayağını yorganına göre uzatsın. kpss de düşük puanla atanan bölümler var oralara yönelin...
    [ispiyonla]
    +1
  • azimborader
    azimborader 15 Haziran 2014 - 16:06samimi diyince bende bi bok sandım bildiğin diğer üniversiteli fimlerden farkı yok ayrıca şu istanbulda 20,senedir yaşıyorum sevmiyorum amk memeleketini. [ispiyonla]
  • mordecai
    mordecai 13 Mayıs 2014 - 00:06bim köftesi mi?! ne bilirsiniz amk. [ispiyonla]
    +1
  • muratyb
    muratyb 01 Mart 2014 - 02:08Genç üniversite okuma hayalleriyle gelmiş ablamızı bilerek rus vatandaşı olarak tanıtmışlar ki bizim ergen gençlerimizin beynini yıkasınlar. Nasıl ama mesajı almışım dimi? [ispiyonla]
  • su.bulan.adam
    su.bulan.adam 07 Şubat 2014 - 22:33Abi öğrencilerin birinden aldığın parayla gitte doğru düzgün bir ajansla anlaş amk, çocuklara bitirme tezi olarak reklam filmimi yaptırıyor bu üniversiteler. Seçtiğin ajansıda doğru düzgün seç çakmasın reklamını seni anlatsın amk. Bu reklamdan arak yapılmış uyarlanmış
    http://www.youtube.com/watch?v=HKNshKl2LmE
    [ispiyonla]
  • amiga500
    amiga500 07 Şubat 2014 - 22:28Ben bu üniversiteden mezun oldum. Fena değil, içindeki insanları seviyesini giriş puanına göre anlayabilirsiniz. Tiki var bir sürü ama nispeten biraz daha çalışkan. Ben dahil,bir sürü arkadaşım burssuz okumamıza rağmen Balkan esnaf lokantası'nda yada Katık, Çakmak kahvaltı salonunda da yemek yedik mesela. Bu insanları uzaydan gelmiş zannetmeyin yani :) yok "simit mi yermiş bunlar", "çok fena s.... dönüyor burda". Az biraz tanıyın la insanları [ispiyonla]
  • LokesKuyrugu
    LokesKuyrugu 07 Şubat 2014 - 11:35Ben olsam gitmem. [ispiyonla]
  • birbakipcikicam
    birbakipcikicam 07 Şubat 2014 - 06:15bunlarda üniversite hayatının sefaletinin tadını hiç bilemeyecekler lan boşverin yine en güzel hatıraları olan bizleriz. [ispiyonla]
    +5
  • selofobik
    selofobik 07 Şubat 2014 - 02:31üniversite tanıtım videolarını izleyip kesin bu üniversiteye yazılmalıyım diyen var mıdır lan acaba? [ispiyonla]
    +7
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...