İnce İnce Yasemince - 1.Bölüm (3 Mayıs 1995 Kanal D)

orhantucel orhantucel diyor ki;
İnce İnce Yasemince'nin gelmiş geçmiş en efsane bölümleri, Kanal D'de tavan yaptığı sezon, yani 1995 Kanal D bölümleri, Hamsiyesiyle, Alicanıyla, Başbayanıyla, Kakılmışıyla, Sürahi Hanımıyla ve Yasemin Yalçın'ın değişik parodileriyle sonunda karşınızda. Bu bölümlere beni ulaştıran sevgili Eylül İlbey'e ve tüm netd.com çalışanlarına sonsuz teşekkürler. İtinayla izleyiniz efendim
Kategori: Nostaljik
sitene ekle
Etiketler: ince ince yasemince 1995 kanal d yasemin yalçın hamsiye kakılmış alican başbayan şehvet abla sürahi hanım karakol skeçler parodi
24 09 Şubat 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • Imclone
    Imclone 09 Şubat 2014 - 14:00Ulan saçma saçma videoların altına nostalji site bozdu yaa yazanlar neredesiniz an itibari ile şu videoda 219 izlenme 5 yorum 6 alkış var.Buyrun işte nostalji iki yüzlü ibneler
    Bi alkışta benden kardeşim
    +9
  • enderdogan
    enderdogan 09 Şubat 2014 - 10:40alkışlayın ulan ibneler,

    belki yükleyici insafa gelir de diğer bölümleri de yükler.
    +7

Tüm Yorumlar

  • hadibakalımalican
    hadibakalımalican 11 Şubat 2014 - 09:29Nickim yeter mi ayrı yorum yapayım mı ?
    +1
    • orhantucel
      orhantucel 09 Şubat 2014 - 18:00ilginiz için hepinize çok teşekkür ederim kanal d deki bütün bölümler (sadece 2 bölüm eksik var) eklenecek
      +1
      • Imclone
        Imclone 09 Şubat 2014 - 14:00Ulan saçma saçma videoların altına nostalji site bozdu yaa yazanlar neredesiniz an itibari ile şu videoda 219 izlenme 5 yorum 6 alkış var.Buyrun işte nostalji iki yüzlü ibneler
        Bi alkışta benden kardeşim
        +9
        • birbakipcikicam
          birbakipcikicam 09 Şubat 2014 - 11:54sürahi nineyi ne çok özlemişim, görünce sevindim ehe
          +1
          • biorap
            biorap 09 Şubat 2014 - 11:44Cidden ergenler yorum yapmasın. Gidin justin biber dinleyin, size ne komik geliyosa onu izleyin ama lütfen yorum yapmayın.
            Devamını bekliyoruz...
            +2
            • enderdogan
              enderdogan 09 Şubat 2014 - 10:40alkışlayın ulan ibneler,

              belki yükleyici insafa gelir de diğer bölümleri de yükler.
              +7
              • vesta
                vesta 09 Şubat 2014 - 09:48buna ciddi ciddi gulen var mi ya :D
                -23
                • yasasıncia
                  yasasıncia 09 Şubat 2014 - 09:37ellerinize sağlık devamınızı bekliyoruz
                  +2
                  © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...