Bu Ne Dünya Kardeşim - FRZAL

downtekno downtekno diyor ki;
Fatin Rüştü Zorlu Anadolu Lisesi'nden yeni bir klip. Tüm Hakları Saklıdır.
Müzik : Murat Göğebakan - Bu Ne Dünya Kardeşim
George baker - Little Green Bag
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: Bu Ne Dünya Kardeşim liseli FRZAL Fatin Rüştü Zorlu Anadolu Lisesi
28 19 Şubat 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • thetiger
    thetiger 19 Şubat 2014 - 23:12Eğlenin gençler, böyle güzel işler yapın işte. Hayatın tadı o yaşlarda çıkıyor. [ispiyonla]
    +17
  • polatozan
    polatozan 20 Şubat 2014 - 00:10- neden kötüledin ki abi?
    e türk işi olm. övülmeyi hak etmiyor.
    [ispiyonla]
    +13

Tüm Yorumlar

  • ay3421686349
    ay3421686349 21 Şubat 2014 - 20:24Yorumları , beğenileri ve eleştirileri için herkese çok teşekkürler. #respect [ispiyonla]
  • rarro
    rarro 21 Şubat 2014 - 18:34bir önceki yorumum seri eksilenmiş. tekrar yazıyorum. video bok gibi olmuş. böyle gençliğin ta götüne sıçim. [ispiyonla]
    -4
  • bidusun
    bidusun 20 Şubat 2014 - 18:21yeni nesil yine bok zaten, asıl alkış bu videoyu hazırlayan editleyen arkadaşın
    ayrıca genel anlamda videoda çocuklarla şen şakrat oynayan hocayıda hep samimiyetsiz bulurum sanki o zayıfları ben verıyorum amk
    [ispiyonla]
  • betonaoturma
    betonaoturma 20 Şubat 2014 - 12:39endüstri meslek lisesi mezunu olmak insanın içinde hep bi ukte bırakıyor. :/ [ispiyonla]
    +2
  • dreamwaydesign
    dreamwaydesign 20 Şubat 2014 - 10:39tebrikler. [ispiyonla]
  • bthntmy
    bthntmy 20 Şubat 2014 - 09:2100:24 ahanda sağdaki esin hoca kimyacım frza mı gitti la :S [ispiyonla]
    +1
  • mrchoksonpusy
    mrchoksonpusy 20 Şubat 2014 - 03:53Kısaltmanızı seveyim sizin lan çok hoş.
    Hocalı öğrencili bu tür videolar hep hoşuma gitmiştir.
    [ispiyonla]
    +3
  • Cringer
    Cringer 20 Şubat 2014 - 02:20Rezervuar itleri girişi nedendi ? [ispiyonla]
    +1
  • komdinbahattin
    komdinbahattin 20 Şubat 2014 - 02:02Birçok üniversitenin tanıtım filminden çok daha güzel. [ispiyonla]
    +3
  • Selim Bulut
    Selim Bulut 20 Şubat 2014 - 00:49Benim de eski okulum. Bir tek Serpil Hoca kalmis o zamanlardan. Bir gurultu bir yaramazlik gordugunde ben orada olsam da olmasam da adimi haykirirdi. Refleks olmustu kadinda. Eli opulesi bir kadindir ayni zamanda, engelli bir kardesimize annelik yapmaktadir. Okulun fiziki gorunusu hala sadakaya muhtac. Bu sefer de benim eyyorlamam bu kadar. [ispiyonla]
    +2
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...