İnternet Sansürü Şakası - Hayrettin

çorapkokusu çorapkokusu diyor ki;
Hayrettin kafeye gelen müşterilere internet denetleme kurulu'ndan geliyorum diyerek internet sansürü şakası yapmış. izliyouz.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: hayrettin internet şaka sansür internet sansürü
14 21 Şubat 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • omer877
    omer877 21 Şubat 2014 - 14:28artık kimse inanmıyor bu şakalara, hepsi düzmece gibi, ekip ile çekilmiş sanki [ispiyonla]
    +10
  • bartelminiyaz
    bartelminiyaz 21 Şubat 2014 - 14:28hayrettin'i bilmeyen kaldı mı ? [ispiyonla]
    +8

Tüm Yorumlar

  • xblack
    xblack 23 Şubat 2014 - 11:21sigortalı bi iş bulamadık oğlana napsın oda böyle... [ispiyonla]
    +2
  • luckcopper
    luckcopper 21 Şubat 2014 - 19:21Oyunculuk okuyorum, bu kadar kötü ve doğalmış süsü verilen tepkiler görmedim. açın bi bir zamanlar anadolu izleyin! [ispiyonla]
    +1
  • yumusacikkavun
    yumusacikkavun 21 Şubat 2014 - 18:13Yine yarrak gibi olmuş Hayrettin buralara harcayacağın parayla git bi dükkan kirala bi işe sarıl amına koyım yeter da. [ispiyonla]
    +2
  • tavukum
    tavukum 21 Şubat 2014 - 15:58Bu şakadaki eleman bizim arkadaşın abisi, hayrettinin şakalarının hepsi oyun, inanmayın. [ispiyonla]
    +3
  • puredevil
    puredevil 21 Şubat 2014 - 15:36amına koyum liseli salaklar yorum yapmış.... eve yenimi bağlattınız adsl eski video bu [ispiyonla]
  • puredevil
    puredevil 21 Şubat 2014 - 15:36amına koyum liseli salaklar yorum yapmış.... eve yenimi bağlattınız adsl eski video bu [ispiyonla]
  • Greogory
    Greogory 21 Şubat 2014 - 15:29danışıklı olduğunu bu kadar belli etmeseydin sonuna kadar izlerdim [ispiyonla]
    +1
  • waterr
    waterr 21 Şubat 2014 - 15:16SENİ İNTERNETLE ALAKASI OLMAYAN ANANEM BİLE TANIYO AQ TVDEKİ SALAK COCUK DEGİL Mİ BU DİYE [ispiyonla]
    +3
  • x-straal
    x-straal 21 Şubat 2014 - 14:56Hayrettin, sen söyle kardeşim nasıl inanalım biz buna? [ispiyonla]
    +1
  • alkışlarlayaşıyorum
    alkışlarlayaşıyorum 21 Şubat 2014 - 14:47amk şu yeni uygulamayla ceza sistemı başlarsa en çok alkışlarla yaşıyorum üyeleri zarar görecek site meme videosudan geçlmiyor. [ispiyonla]
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...