Bir Amerikalıdan Türk Kızı Taklidi

Snowmann Snowmann diyor ki;
Bir zenci kardeşimiz türk kezbanlarının taklidini yapıyor.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: türk kızı amerikalı kezban gerizekalı ya amk napıyorsun ya
166 22 Şubat 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • vtec
    vtec 22 Şubat 2014 - 14:08Kezbanların ünü ülke sınırlarını aştı, sonunda bizim de çığlıklarımızı duydular.. [ispiyonla]
    +52
  • erknakr
    erknakr 22 Şubat 2014 - 14:49Bu video Türk erkeklerinin acılarını göstermek için yapılmış sosyal sorumluluk reklamıdır. [ispiyonla]
    +49

Tüm Yorumlar

  • afakesenen
    afakesenen 05 Nisan 2015 - 23:36"git ya gith!" ahahaha [ispiyonla]
  • sober
    sober 09 Mart 2015 - 13:47kamu spotu gibi olmus :D [ispiyonla]
  • bestblueever
    bestblueever 09 Mart 2015 - 04:46burhan altıntop la bu [ispiyonla]
  • ekranyapmaoc
    ekranyapmaoc 28 Ağustos 2014 - 19:31Türk erkeklerine ölün lan siz leş sürüsü.Türk erkekleri barzo kesim hariç gayet giderli ve yakısıklıdır.Kusura bakmayında Türk kızının 'i makyajla dahi leş ve kısa. [ispiyonla]
    +16
  • farfaram
    farfaram 17 Ağustos 2014 - 21:49Çirkin Türk erkekleri tiplerine bakmazlar ve kızlara laf ederler. Ne kadar ekmek o kadar köfte. [ispiyonla]
    -20
  • nelyus
    nelyus 16 Mayıs 2014 - 14:57amına koyim yeah. bir siyahidende böyle taklit beklenirdi zaten. [ispiyonla]
    -14
  • appeen
    appeen 11 Mayıs 2014 - 15:45Amiral bristol raporu gibi valla anlat acımızı zenci kardeşim bütün milletlere [ispiyonla]
    +20
  • AcaRz
    AcaRz 24 Şubat 2014 - 02:47kezban virali [ispiyonla]
    +3
  • idontregister
    idontregister 24 Şubat 2014 - 00:46Bu adam benim arkadasimla evliydi lan :D soka girdim amk. Arkadasimin kezban olduguna mi yanayim, kizi rezil ettigine mi uzuleyim, adama mi guleyim bilemedim. [ispiyonla]
    +13
  • xblack
    xblack 24 Şubat 2014 - 00:26her zenci amerikalı mı amk... [ispiyonla]
    +12
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...