Başörtüsü Mağdurları - Al Jazeera Türk

senozgur senozgur diyor ki;
28 Şubat kararlarıyla 300 bin öğrenci öğrenim hakkından yoksun bırakıldı.
Belgesel, tekrar üniversiteye dönenlerin bu süreçte yaşadıklarını ve 13 yılın hesabını soranları anlatıyor.
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: al jazeera başörtüsü mağdurları 28 şubat belgeseli
20 05 Mart 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • yumicik
    yumicik 05 Mart 2014 - 10:22adamlar tarafsız beyler, CHP nin grup konuşmasını da veriyor, gezi olaylarını da veriyor, kürt sorununu da veriyor.yandaş diyen @torbinski şu linki incelemeni isterim.
    http://www.aljazeera.com.tr/dosya/dosya-faili-mechuller
    [ispiyonla]
    +17
  • manyakherif
    manyakherif 05 Mart 2014 - 10:34Simdi bu magdur insanlar o donemde tutunacak dal ariyorlardi sanslarina maalesef rte gibi biri geldi.. kisacasi 28 subatta alinan karar tayyibe yaradi.. [ispiyonla]
    +11

Tüm Yorumlar

  • katırcı bedri
    katırcı bedri 15 Mart 2014 - 22:54başbakan kızını başörtüsüyle üniversiteye gidemediği için mi amerikaya yollamış :( kıyamam ben onlara. bilal oğlanı nabacaz peki ? [ispiyonla]
  • Piknikçi666
    Piknikçi666 06 Mart 2014 - 21:39orda burda eşitlikten bahsedip burda türban farz değildir bilmem ne diye ötenler de var hani nerde inanç özgürlüğü? [ispiyonla]
    -1
  • gorkemgorkem
    gorkemgorkem 06 Mart 2014 - 17:24siktirsinler gitsinler, görende hergün işkence, hergün dayak, hergün yasak yaşadılar sanır...bir tane türbanlı gördünüzmü siz üniversitenin diğer problemleri için, öğrenciler için, harçlar için, kendini mağdur gösteren?..bir tane türbanlı gördünüzmü sivasta onca insan yakılırken, onca gazeteci yazar öldürülürken, sokakta polis tarafından vurulan öldürülen, kör bırakılan insanların hakları içinde mücadele eden, bir tane türbanlı gördünüz mü AKP'nin basın, medya, internet yasaklarını eleştiren...Türban mağduriyetiymiş hikaye [ispiyonla]
    +1
  • sadecegokyuzu
    sadecegokyuzu 06 Mart 2014 - 15:25bu akp yi başa getiren bu amk 28 şubatçıları bu kadar net [ispiyonla]
    +4
  • halıfleks
    halıfleks 06 Mart 2014 - 02:06bu yorumları gören muhafazakar ailelerin çocukları nasıl akepeye oy vermesinler [ispiyonla]
    +2
  • pedere44
    pedere44 06 Mart 2014 - 00:10Çileyi eski başörtülüler çekti meyveyi sonradan iktidara yalakalık olsun diye kapananlar yiyiyor... [ispiyonla]
    +8
  • stalker02
    stalker02 06 Mart 2014 - 00:01Türbanlı kadının türbansızdan farkı yoktur, başını aç gir diyen mallar baş açılınca kafamı değişiyor önemli olan düşünce değilmiydi sadece büyük tahammülsüzlük zaten konuşmada yasağı savunan teyzenin bahaneleri ve söylediği zamanki sinirli tavırları herşeyi özetliyor [ispiyonla]
    +2
  • halıfleks
    halıfleks 05 Mart 2014 - 23:01beni eksileyin yine kendimi tutamayıp doğruları söyleyeceğim. [ispiyonla]
    +3
  • walking dutchman
    walking dutchman 05 Mart 2014 - 22:581980 lerde kürtçe yasaklandı halkın yumuşak karnını deşip pkk sorunu çıktı. 28 şubatta başörtüsü yasaklandı tayyip ekmeğini yiyor. [ispiyonla]
    +7
  • tanatolog
    tanatolog 05 Mart 2014 - 21:12kardeşim bu site alkışlarlayaşıyorumsa ben de preacheri ayakta alkışlıyorum. 10 numara 5 yıldız tespit yapmış adam. ben bugün akpye oy veriyorsam zorunluluktan veriyom amk. chp sikko sikko nedenlerden milletin anasını sikmesin diye veriyom. bağrıma taş basıyom veriyom amk [ispiyonla]
    +2
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...