Bir Başbakan İki Erdoğan 4

bennebileyimyaaa bennebileyimyaaa diyor ki;
Başbakan Erdoğan'ın konuşmalarındaki çelişkilerinden derlenen bir film.
Sitede sık sık karşılaştığımız ve bir başbakan iki erdoğan 1,2,3 videolarını hazırlayan Said Tutar abimiz bu serinin 4.sü'nüde hazırlamış ve ibretlik videoyu size sunuyorum...

1. Bölüm: http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/127828/bir-basbakan-iki-erdogan
2. Bölüm: http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/132288/bir-basbakan-iki-erdogan-2
3. Bölüm: http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/152196/bir-basbakan-iki-erdogan-3
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: Bir başbakan iki erdoğan başbakan yolsuzluk sansür dns yasak sanadayasak ak ak parti hülooğ bilal dershane recep tayyip erdoğan
147 22 Mart 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • omerizm
    omerizm 22 Mart 2014 - 20:37ya bir insanın tum hayatı inkar, yalan, ikiyuzluluk olabilir mi ya? [ispiyonla]
    +34
  • kurshoo
    kurshoo 22 Mart 2014 - 23:08ülkenin en büyük dinsizi tayyiptir. [ispiyonla]
    +20

Tüm Yorumlar

  • isos82
    isos82 04 Nisan 2014 - 18:18abi adam siyasetçi.. bugün farklı yarın farklı konuşabilir normaldir, yani dediğini yiyebilir sonra çıkartabilir alıp sonra tekrar dillendirip hemen alt dudağa sürüp gargara yapıp dışarı atabilir normaldir ayıp değil sadece günah! tabii inanırsan inanmıyorsan günah bile değil, ne güzel lan.. ben siyasetçi lan.. bana müsade arkadaşlar gidiyorum, ama gitmemişte olabilirim artık bir siyasetçiyim ben;benim işim belli olmaz.. [ispiyonla]
    -2
  • hadigahgidek
    hadigahgidek 28 Mart 2014 - 13:08Geçen bu videoya yorum yapmıştım, adamın sesine 9 dk zor katlandım diye. Şimdi de enik sesini dinleyip dinleyip gülüyorum ehehe [ispiyonla]
    +2
  • nedensevmiyorum
    nedensevmiyorum 26 Mart 2014 - 13:06Dün geceden beri toplumu tek başıma bilinçlendirecem vatanı kurtaracam diye canım çıktı ya bi el atın da beraber bilinçlendirek
    sevaptır: #nedensevmiyorumnoktacom

    http://goo.gl/ZT1rx4

    Site açtım bak bu serinin alayını
    birleştirdim tek video yaptım
    [ispiyonla]
  • nezihsirmagi
    nezihsirmagi 24 Mart 2014 - 13:35ROK'un "zaten yargı çetenin bi üyesi" dedikten sonra pişkin pişkin sağ tarafına bakması bana daha çok koydu. Artık RTE'ye kızmıyorum ağalar. ROK, Barlas gibi dalkavuklara, "çalıyorsa benim paramı çalıyor" diyen tiplere kızıyorum. Bunlar tepemize çıkardı bu adamı çünkü. [ispiyonla]
  • djibril7
    djibril7 23 Mart 2014 - 23:44Yalancıdan , Hırsızdan Başbakan olmaz ! (oluyormuş ;)) [ispiyonla]
    +3
  • nescafeucubilira
    nescafeucubilira 23 Mart 2014 - 19:42ruh hastası oldu e-recep bey... [ispiyonla]
    +1
  • iceman1903
    iceman1903 23 Mart 2014 - 19:39abi acı bir gerçek var bu mal akpliler tayyip götlerini de sikse oy verirler hiç şüphem kalmadı bu kadar cahil düşünme mekanizması olmayan bir kitleden başka bir şey beklenmez herşey montaj onlara göre [ispiyonla]
  • jamiry0
    jamiry0 23 Mart 2014 - 18:45senin emeğine kurban sait dayı [ispiyonla]
  • cukkolatta
    cukkolatta 23 Mart 2014 - 17:09Ak gezenler pek ilgi göstermemiş bu videoya nedense... [ispiyonla]
    +5
  • globesurferIII
    globesurferIII 23 Mart 2014 - 16:54düşeceksin olum seni tutan da olmayacak. [ispiyonla]
    +3
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...