Gurbetçilerden Adana Kebap Yapma Makinesi

legera legera diyor ki;
Efendim Almanya'da yaşayan bu abimiz kebap işiyle uğraşmakta ve gerek Alman yasalarının katılığı gerekse kolaylık olması nedeniyle bu otomatik adana şiş makinesini geliştirmiş. Seri üretime geçse de evlerimizde de yapsak keşke, iyi seyirler
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: adana urfa kebap şiş rkebap yapma kebap makinesi
31 15 Nisan 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • katilcivcicvici
    katilcivcicvici 15 Nisan 2014 - 22:27şunu icad edecek beyin var, telefonu yan tutacak beyin yok amk.. [ispiyonla]
    +12
  • gözyaşları ve marmelatlar
    gözyaşları ve marmelatlar 15 Nisan 2014 - 12:43Adanalıyım. Şişteki el izi dediğiniz şey etin şişten düşmemesi için ve aynı zamanda kozmetik amaçlı yani ete sadece görüntü vermek için yapılır.

    Eğer kıyma şişten düşmüyorsa sikmişim şişteki parmak izini. Çok güzel icat.
    [ispiyonla]
    +11

Tüm Yorumlar

  • hasgeryan
    hasgeryan 16 Nisan 2014 - 10:47daachacaaaz [ispiyonla]
    +1
  • katilcivcicvici
    katilcivcicvici 15 Nisan 2014 - 22:27şunu icad edecek beyin var, telefonu yan tutacak beyin yok amk.. [ispiyonla]
    +12
  • mjolnirish
    mjolnirish 15 Nisan 2014 - 20:34Şu sitede linklere niye direkt tıklayamıyoruz. Bunu benim aklım almıyor arkadaş... [ispiyonla]
    +8
  • cagh
    cagh 15 Nisan 2014 - 18:29olum ne gelenekcisiniz aq el deymeden olmazmış falan filan ne var adam yapmış işte gayet pratik hem şişe eşit şekilde hemde daha temiz şekilde yapıştırıyor etleri . [ispiyonla]
    +2
  • LokesKuyrugu
    LokesKuyrugu 15 Nisan 2014 - 14:01O parmakların izinden yapan ustayı tanıyan adamlarız biz. Mesela Güngören Çetin usta'da dolma gibi parmaklara sahip olan bizim Hüseyin abi. Bağdat Ocakbaşı'nda (Cezayir'in yeri) parmaklar biraz daha ince. Dürümcü Ağam'da benim gibi bir eleman yapıyor herhalde ama lezzetli böyle biraz hafif yağlı falan oluyor. Kuru değil yani. Sonunda da menengiç ikram ediyorlar. Acıktım ya. [ispiyonla]
  • Emek-hirsizi-BY
    Emek-hirsizi-BY 15 Nisan 2014 - 13:47et olsunda çiğde yeriz adana olması şart değil [ispiyonla]
    -1
  • gözyaşları ve marmelatlar
    gözyaşları ve marmelatlar 15 Nisan 2014 - 12:43Adanalıyım. Şişteki el izi dediğiniz şey etin şişten düşmemesi için ve aynı zamanda kozmetik amaçlı yani ete sadece görüntü vermek için yapılır.

    Eğer kıyma şişten düşmüyorsa sikmişim şişteki parmak izini. Çok güzel icat.
    [ispiyonla]
    +11
  • ewo
    ewo 15 Nisan 2014 - 12:33Yorumum:
    1) Zeka süper güzel
    2) Elle yapanlar daha hızlı yapıyor ama
    [ispiyonla]
    -4
  • helmet888
    helmet888 15 Nisan 2014 - 11:56alman yasaları şişe niye karsı ne alaka lan [ispiyonla]
    +8
  • cral2744
    cral2744 15 Nisan 2014 - 11:53Tamam iyi akıl etmişsin dayı ama elinle yapsan zamandan daha çok kâr edeceksin... [ispiyonla]
    -3
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...