Neymar vs. Ken Block

Barcelona'nın Brezilyalı yıldızı Neymar rallinin yıldızı Ken Block ile kapıştı.
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/187633/drift-yaparak-gol-atmak-ken-block
Kategori: Spor
sitene ekle
Etiketler: neymar ken block barcelona brezilya futbol drift gol
13 25 Nisan 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • Bomonti_
    Bomonti_ 25 Nisan 2014 - 10:03Ken Block Ralli Yıldızı Falan değildir,sadece şovmendir,,bizim için tek efsane Ralli Yıldızı Colin McRae'dir.üşüyoruz reyiz üşüyoruz
    +7
  • takayimadmine
    takayimadmine 25 Nisan 2014 - 10:36feci derecede saçma...
    +7

Tüm Yorumlar

  • mynameisearl
    mynameisearl 18 Temmuz 2014 - 08:31bu herif drfit yaparken elinde çikçfte yogursa şaşırmam artık
    • hitlerinbacanagi
      hitlerinbacanagi 07 Mayıs 2014 - 11:08Neymarı koy Cennet Mahallesine banko oynar amk
      • korkmazacar
        korkmazacar 26 Nisan 2014 - 15:46Ken'i, Neymar'ı sallada asıl efsane 01:41 de ortaya çıkıyor.
        +1
        • trueogre
          trueogre 26 Nisan 2014 - 03:13Ralli yıldızı Ken Block? Colin McRae'yi mezarında ters döndereceksiniz, Carlos Sainz'ı Tommi Makkinen'i, Juha Kankkunen'i, Miki Biasion'u kalpten götüreceksiniz. Hadi emeklileri geçtim de Sebastien Loeb' e çok ayıp oldu.
          -1
          • tekem49
            tekem49 26 Nisan 2014 - 01:40Videoyu izlerken dumandan rahatsız oldum.
            • torphedo1912
              torphedo1912 25 Nisan 2014 - 22:20ken reyizin body kit değişmiş farklı bi fiesta kullanıyo. haliyle özellikleri de değişmiş olabilir. kullandığı araç tabiki custom olucak modifiye olucak. 650 beygir gücünde ve 0-100 kalkış 1.8 saniye gibi inanılmaz bi fiesta kullanıyo. ama bunlar ken block üstadın sıradan bi gymkhana king olduğu anlamına gelmez. şahinleriyle yanlamaya çalışan sik kafalı arkadaşlarınla karıştırma kardeş!
              • fatihdu77
                fatihdu77 25 Nisan 2014 - 21:02THY'nin reklamlarini özletti aq
                • fatihdu77
                  fatihdu77 25 Nisan 2014 - 21:02THY'nin reklamlarini özletti aq
                  • somek
                    somek 25 Nisan 2014 - 19:43maksat bu ken kardeşimizi şov adamı yapıp yarın öbür gün sağda solda paraya sıkıştıklarında binlerce kişiyi toplayabilmek şovlarına ve bu şovlardan reklam parası kazanabilmek.. yoksa ken block öyle abartıldığı kadar yüce bi adam değil.. adamın altındaki özel fiesta 4 çeker komple sökük en fazla 700-800 kg ve nerden baksan 500 hp en az.. o araçla o hareketleri o yapmasın da kim yapsın yani.. bu imkanlar sunulsa yine yetenekli driftçilere 5-6 ayda ne ken blocklar çıkar..
                    -2
                    • kaptanalabama
                      kaptanalabama 25 Nisan 2014 - 19:17Tipik şahin şoförü
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...