Eşek Şakası Nasıl Yapılır (Ders:101)

kocayak kocayak diyor ki;
İşin verdiği yorgunluğu el arabası üzerinde biraz kestirerek atmaya çalışan arkadaşlarına, muzip arkadaşlarının yaptığı eşek şakasını izleyeceksiniz. Bunu izlediğinizde eminim hepinizin aklına yaptığınız en az bir eşek şakası gelecektir. İlginç ve komik olanları yorumlarınızda görmek isteriz.

Not: Video liveleak'den alıntı diye ne olur söylenmeyin tamam siz zaten o siteye girip izliyorsunuz ama siteyi bilmeyen, izlemeyen bir sürü insan var. Hem bizim sitede de bulunsun ne zararı var.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: şaka eşek şakası inşaat işçisi el arabası uçurumdan yuvarlamak
21 19 Haziran 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • rebellious06
    rebellious06 19 Haziran 2014 - 08:48Lise 3deydim. normal bildiğin ders dinliyoruz oturmuşuz. Yan tarafımda oturan arkadaşım ( ki kendisi çok gevşek biriydi ) birden gelip ''gümbürt'' diye çaktı , tabi hazırlıksız yakalanınca sıradan dışarı doğru düşüp kaşımı yan sıraya çarptım. Böyle bi süre toparlayamadım falan. Sonra bu embesili iyi bi dövdük hayatının en kötü gününü geçirttik resmen. Bugünlerde tövbe etmiş hak yolunu bulmuş diyorlar. Ne derece doğru bilemem... [ispiyonla]
    +80
  • littlewizard
    littlewizard 19 Haziran 2014 - 00:58Lise 3deyim. piçlik yapıp yan sıradaki arkadaşa yandan gümbürt diye çakayım dedim. yandan arkadaşa bir çaktım, çocukcağız sıradan dışarı doğru düşüp kafasını yan sıraya çarptı ve kaşında yarık oluştu ve kafasına aldığı darbeden dolayı bir süre kendine gelemedi. hayatımın en kötü günüydü, üstelik en kötüsü insanlara yapacağım bir açıklama da yoktu durduk yerde çocuğun kaşını yarmıştım. hayatımda yaşadığım en kötü kabustu. Allah böyle salaklıklardan yapanı da mağruz kalanı da korusun. [ispiyonla]
    +63

Tüm Yorumlar

  • daniska
    daniska 16 Mart 2015 - 20:54adam öldü bu hala auh unh ah ah ah ah un ah un ah ıhn ah uh ah ah ah [ispiyonla]
    -2
  • anaforizma
    anaforizma 21 Eylül 2014 - 18:27Gazi eğitim fak. ı bitireli 2 yıl olmuş, atanmışım sikko bir liseye. branşım matematik tabi çocuklar pür dikkat. arkadan sikik okul traşlı yeni bıyıklı bir piç sıra arkadaşına dirsek vurdu. diğer lise gömleğini siktiğimde cılız birşey zaten. fırladı sıradan dışarı beynini siktiğimin liselisi. kafasını duvara vurmasıyla sınıfı inletti efradını siktiğimin ergeni. kaşını açmış bir de. bu vuran elemanı da bir güzel dövmüşler. geçen gördüm bu piçi elime ayağıma sarılıyor. tövbe etmiş göya. peh amk. [ispiyonla]
    -1
  • ay870496317
    ay870496317 27 Ağustos 2014 - 13:32lise sondaydım. dersanede kitlenmişim fizik dersi dinliyorum. sene sonlarına doğru hava sıcak altımda da şort var. lan birden bi koku geldi burnuma. kafamı bir çevirdim yanımdaki şerefsiz arkadaşım elindeki çakmakla bacak kıllarımı yakıyo. buna bir yerleştirdim bu kafayı yandaki cama çarptı. az kalsın atılıyodum dersaneden yalvar yakar kaldım aq. [ispiyonla]
    +1
  • brahma
    brahma 30 Haziran 2014 - 04:22herifin biri bir sey anlatmis sonra yorum yazanlarin yuzde 98 i mala baglamis. ne tuhaf ya . la birader iyi ki yanindaki sana vurmus da dusmus kasi acmissin yoksa kimse bir yorum yazamayacakti. helal olsun . sana vuran dusuren de sen de ya bravo. [ispiyonla]
  • iltermutlu
    iltermutlu 22 Haziran 2014 - 00:38Geçen bir arkadaş anlattı. Elemanın biri, diğerine şaka amaçlı bir tokat sallıyor. Fakat tokat fazla sert olduğu için çocuk sıradan kayıp, yan sıraya kafayı çarpıyor kaşı açılıyor. [ispiyonla]
    -1
  • tanatolog
    tanatolog 21 Haziran 2014 - 19:47birgün lise 3 teyim. şaka lan şaka [ispiyonla]
    +3
  • sherafettin
    sherafettin 20 Haziran 2014 - 01:27Bizim de marangozda ki ciraklar birbirinin gotune kompresor sokuyor. Bu da saka. [ispiyonla]
    +1
  • tozkoparan
    tozkoparan 19 Haziran 2014 - 21:52adamın yerinde olsam tırmanır önce o güleni sikerim [ispiyonla]
    -1
  • karkand
    karkand 19 Haziran 2014 - 18:46ıhı eh eh eh eh oh oh oh oh oh ıhha öhöh [ispiyonla]
  • leon62
    leon62 19 Haziran 2014 - 18:45bi ara lisede müdürdüm sınıfın birinde çğrenciler eşşek şakası yapayım derken birbirlerinin kaşını yarmışlar. disiplinlik oldular sonra affettik işte [ispiyonla]
    +13
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...