1.Bölüm - İlişkilerde İlk Tanışma ve Kaynaşma

Yorumlar
Yorum Yaz

Tüm Yorumlar

  • haydaralanter
    haydaralanter 15 Temmuz 2014 - 10:53ooo djarum black alırım bir dal. karanfil burnuma geldi şerefsizim [ispiyonla]
    +4
  • Atılkurt
    Atılkurt 10 Temmuz 2014 - 16:04İlk tanışma diye bir şey yoktur, tanışma zaten "1" kez olan bir olaydır. [ispiyonla]
    +9
  • sekstant
    sekstant 08 Temmuz 2014 - 13:06@xne35 ben de ayni yerde kapadim.. da ben bu tiplerin etrafindakilere kiziyorum kevmeyin olum sole genc cocuklari, siz cok komiksiniz bi program yapsaniz var ya falan die [ispiyonla]
  • xne35
    xne35 08 Temmuz 2014 - 11:45videonun uzun olduğunu görünce ileri sardım, diyalog aynen şudur:
    -bi kadında aradığın tek bişey söylesene bana
    -am hıhohahuhohahı
    -evet doğru söylüyor am arıyorum
    seviye budur beyler,
    saygılar...
    [ispiyonla]
    +13
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...