Adolf Hitler'in Mahkeme Duruşmaları ve Avukatsız İkna Kabiliyeti

telat abi telat abi diyor ki;
Hitler: The Rise Of Evil / Hitler: Kötülüğün Yükselişi adlı 2003 yapımı filmden bir alıntı. Hitler'i görüşü ve siyasi bakımından fazla sevmem fakat video cidden güzel ve etkileyici. Bir gün basarlarsa yuvanızı sovyetler, hiç üşenmeyin öldürün kendini hemen!
Kategori: Film
sitene ekle
Etiketler: adolf hitler heil faşist mahkeme duruşma avukat ikna kabiliyet kötülüğün yükselişi 2003 1924 almanya nazi
30 08 Temmuz 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • tunerdream
    tunerdream 09 Temmuz 2014 - 00:34Bahsi geçen olay birahane darbesidir. Kahr, Lossow, ve Seisser Buergerbraukellerde yapılan bir konuşmayı Adolf Hitler basmış ve hükümet darbesi için bu 3 adamı esir etmiştir. Bu üç kişinin hiçbir şey dememesine rağmen hitler kürsüye çıkarak darbeyi kabul ettiklerini söylemiş ve halkı biraheneden çıkararak devlet kurumlarını işgale yöneltmiş ancak polisin karşı koymasıyla çatışma çıkmıştır. Ludendorf haricinde herkes (Adolf Hitler bile) kaçmış ancak Ludendorf polis namlularının önünde dimdik durmuştur. Hitlerin savunmasında anlattıkları genel ideolojisidir. Versay anlaşmasını imzalayanların Cumhuriyet rejimi olması sebebiyle onları her zaman vatan haini ilan etmiş ve Almanya'nın eskisi gibi krallıklar yönetilmesini söylemiştir. Ve eğer yanlış bilmiyorsam Adolf Hitler Kavgam isimli kitabına yatıcağı hapis döneminde yazımına başlamıştır. Kısa oldu kusura bakmayın, üstte kalsın video daha anlamlı olur
    +12
  • Halileo
    Halileo 09 Temmuz 2014 - 13:005:13 'ten sonrasını hitler değilmiş gibi dinleyin. bakalım aklınıza kim gelecek.
    +9

Tüm Yorumlar

  • cereyan78
    cereyan78 13 Temmuz 2014 - 14:12tayyeap gibi...çal çırp paralelciler yaptı de, salaklar da alkışlasın...
    +1
    • komalli
      komalli 11 Temmuz 2014 - 15:33şakirtlerin iyi izlemesi lazım bunu.
      özelliklere verseailles'e lozan diyebilecek kadar ezik olanlar izlesin.
      geçmiş dedelerinizin uydurduğu saçma hikayelerden ibaret değil.
      +1
      • halıfleks
        halıfleks 10 Temmuz 2014 - 11:55atatürk'ün hitler yarısı olduğunu da kabul ettiniz sonunda :)) vey benim denyo kardeşlerim, bizde başka bişey demiyoz zaten.. imkan verilseydi bizim paşa da saf türk ırkı yaratacaktı :)
        -3
        • DeanKoLiq
          DeanKoLiq 10 Temmuz 2014 - 02:33Aktor Robert Carlyle. 2003 yapımı 2 saatlik tv filmi belgesel tadında oldukca guzeldir. Filmin IMDb linki: http://www.imdb.com/title/tt0346293/
          • ay3490333550
            • mösyörötar
              mösyörötar 10 Temmuz 2014 - 01:57high treason'ı yüksek ihanet diye çeviren hanginiz?
              • rahmetlihamza
                rahmetlihamza 10 Temmuz 2014 - 00:42lan video yükleyicisi adamlar 3 tarafta savaşta amk daha neyin kafasını yaşıyon.coni amcanız o kadar para silah yardımı yapmasa 1 milyon kişiyi yollardın bıçakla taşla sopayla 2 haftaya hepsi pert.şimdi gel gelelim kendi ordusunu zar zor çok büyük yardımlar alarak kurmuş ama geliştirmiş bir sovyetler var 2.dünya savaşından sonra

                1.dünya savaşından sonra o kadar borç üstüne borç ford gibi 2-3 büyük adamın katkılarıyla adamlar bildiğin ortalığın amına koydu ayağa kalkıp alkışlaman gerekirken saçma saçma konuşma
                +1
                • nameless1912
                  nameless1912 09 Temmuz 2014 - 20:46herşeyi geçtim eyvallah güzel ama canlandırılan hitler karakterleri arasında en çirkini açık ara ile bu olmuş.. hele de ağzını doldura doldura almanca konuşan hitler yerine bi sünepe tipin yüzüne tükürülmez. filmi izlememiştim sırf bu yüzden yine izlemicem..
                  • ay3490333550
                    ay3490333550 09 Temmuz 2014 - 14:45aynı tayyeap
                    • dodriano
                      dodriano 09 Temmuz 2014 - 14:24Olayı geçtim de bugüne kadar seçilen en kötü Hitler karakteri olmuş, bu tip hiç gitmemil bir de köpüre köpüre Almanca konuşmasına alıştığım Hitler beyefendinin İngilizce'yle savunma yapması olmamış.
                      +4
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...