Saçma Konulu Sokak Röportajları (1996)

kngbld kngbld diyor ki;
Sokaktan geçen birine; genci, yaşlısı, gayi, travestisi farketmeden sorulan anlamsız ve gereksiz sorular dizisidir röportaj. Kanalları gezerken sokak röportajı gördük mü dururuz, çünkü malzeme çoktur, haberciler bilerek saçma cevaplar veren insanları çıkarırlar ekrana. Yeter artık yeter, sokak röportajı oldu mu ; dertler biter...
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: eczane sokak taksim saçma sokak röportajı ekmek
12 12 Kasım 2009
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • Ashitaka
    Ashitaka 12 Kasım 2009 - 18:00Toplumumuz bu masumiyeti, bu saflığı, bu iyi niyeti kaybetti bence. [ispiyonla]
    +14
  • shogun
    shogun 12 Kasım 2009 - 11:3390'lar ne garip lan. sırma saçlar falan [ispiyonla]
    +13

Tüm Yorumlar

  • bfkazan
    bfkazan 31 Ekim 2013 - 12:29kültür ağırlıklı kitap nedir lan.. [ispiyonla]
    +2
  • muhubuddin
    muhubuddin 09 Haziran 2013 - 22:5990'larda millet utangaçtı lan! [ispiyonla]
    +2
  • beedee
    beedee 29 Mayıs 2013 - 22:19"Çıkarılan özetleri muhtarın ne yapacagına baglı" :))) [ispiyonla]
  • drunky
    drunky 15 Nisan 2013 - 20:242:34 hakan şükür? [ispiyonla]
    +2
  • nikimsigmadilan
    nikimsigmadilan 14 Nisan 2013 - 13:18avrupada ekmekler eczanede satılıyormuş bunu da öğrendik. [ispiyonla]
    +3
  • canbrk05
    canbrk05 19 Mart 2013 - 00:19Başbakanımız bizden iyi bilir diyen yok baya bi ilerlemişiz en azından tek tanrıya inanıyorlar artık [ispiyonla]
  • jebivetar
    jebivetar 09 Şubat 2013 - 19:59bu videoyu izleyen genç yıllar sonra bir mizah sitesi kurar ve adını da zaytung koyar. kolpa haber iftiharla sunar. [ispiyonla]
    +1
  • pirizcinuri
    pirizcinuri 21 Eylül 2012 - 09:58burada görünenlerin bir kısmının öldüğünü düşünmek hüzün verdi bana [ispiyonla]
    +9
  • mollamucerret
    mollamucerret 27 Temmuz 2012 - 09:38işte bu yüzden battın TGRT [ispiyonla]
    +1
  • ecukeyşın
    ecukeyşın 26 Temmuz 2012 - 19:05en son kültür ağırlıklı bi kitap okudum. ama hatırlayamıcam. bakim hatırlayamadım. [ispiyonla]
    +4
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...