Celal Şengör - Dini ve Ateizmi Anlatıyor

druba druba diyor ki;
Sayın Prof. Dr. Celal hocaya acemi muhabir sorar dini, ateizmi; hocamızda fikirlerini paylaşır biz sevenleriyle.
Kategori: Ciddi
sitene ekle
Etiketler: Celal Şengör Anlatıyor Din Ateizm
90 28 Temmuz 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • Nebuchadnezzar01
    Nebuchadnezzar01 28 Temmuz 2014 - 16:32Zaten ülkemizde din doğru anlatılsa herkes ateist olur.
    +30
  • santos
    santos 28 Temmuz 2014 - 17:24Dünyada hızlı bir şekilde ateizm düşüncesi daha da yaygınlaşıyor. Sayın Celal hocam cok basit bir örnekle, herkesin anlayabileceği bir şekilde anlattı. Bu fikrinin şuan ki bilimsel verilerle desteklendiğini görüyoruz. Umarım Türkiye'de de insanların gözü bir an önce açılır. Gerçek dinin iyilik ve kötülük kavramları olduğunu anlarlar. Ben hala bir çok kişi gibi toplum içinde ateistim diyemiyorum. Çünkü aşırı derecede bir baskı var. Sırf içimi rahatlatmak için kimliğimden sildirdim. Bunu siz de yapabilirsiniz. Benim gibi düşünen arkadaşlar yaptırmalarını rica ediyorum. Artık bu milletin bilmem yüzde kaçı şu diyemesinler. Artık biz de toplum içinde yerimizi edinip, gerçekliği herkese anlatabilelim. Ben hiç kimseyi sen şu dindensin, sen siyahsın diye ayırt etmedim; etmem de. Ama dine inanan arkadaşlardan da ricam lütfen bize saygı duyun.
    +21

Tüm Yorumlar

  • therock1905
    therock1905 24 Haziran 2016 - 21:14Hamdolsun ateistim
    -1
    • braindll
      braindll 12 Mayıs 2016 - 00:14jeoloji profesörü din dersi veriyor ya diyecek bir söz kalmamış
      • yalanflorasan
        yalanflorasan 02 Ağustos 2014 - 23:15ne kadar cok ateist piç varmış burda
        -16
        • kinex
          kinex 01 Ağustos 2014 - 00:17mest oldum oh yes
          • kriptex28
            kriptex28 30 Temmuz 2014 - 22:50Yahudiliğin babiller zamanında olmadığını, daha sonra babillerin dininden türediğini söylüyor celal şengör. bunu söylediği an video anlamsızlaştı. bende doğru düzgün bişey konuşcak sanmıştım.biraz okuyun kardeşim. yahudilik dini babiller zamanında da var!!!
            • peadron
              peadron 30 Temmuz 2014 - 18:39en sonunda beni de buraya üye ettiniz . Geri kafalıların amk
              • peadron
                peadron 30 Temmuz 2014 - 18:37ben de bir iki cümle edeyim. Burada en çok gördüğüm cümlelerden biri şu : "Bu ateyizler Kur'an ı okuyup da mı ateyiz oldular acebaa" gibi cümlelerle sanki islam bilim ürünüymüş gibi sunmaya çalışıyorlar. Ben de bunu soruyorum acaba sen ateistliği araştırdın mı? Tek bildiğin şey Darwin maymun evrimi falan... onu da 1000 yıl kadar birşeyde olduğunu düşünüyorsun. Eğer ufkunu genişletmeye hazırsan bir işin ucundan tut en azından "Cosmos-Bir uzay serüveni" dizisini izle. Tabii "Ateizm propagandası yapıyor yaa" demeyeceksen sonra gel burada tartış ben de okuduğum Kur'an ı anlatayım
                +4
                • burakozyurek
                  burakozyurek 30 Temmuz 2014 - 16:29Bakara-23. Eğer kulumuza indirdiğimiz şeyden bir kuşkunuz varsa, siz de onun benzeri bir sûre getirin. Allah’tan başka bütün yardımcılarınızı da çağırın, eğer iddianızda doğru iseniz.
                  Bakara-24. Eğer, yapamazsanız -ki hiçbir zaman yapamayacaksınız- o hâlde yakıtı insanlarla taşlar olan ateşten sakının. O ateş kâfirler için hazırlanmıştır.
                  -7
                  • tamonaltiharfvar
                    tamonaltiharfvar 30 Temmuz 2014 - 16:12Din sıradan insanları sessiz tutmak için mükemmel bir şeydir
                    +8
                    • Rockonur
                      Rockonur 30 Temmuz 2014 - 15:35bize saygı duyun diyen adamların bu ''pazarlama'' çabası neden? çok merak ediyorum neden bu çabanın içyüzünü açıklayamıyorlar. Bu dünyadaki hiçbir ''düşünce'' (!) kalıbı bu kadar propoganda ile pazarlanmadı. Bu ne yoğun bir çabadır. Sağolun arkadaşlar sizin aydın (!) kafanızdan çıkan ışıklarla aydınalatmak istediğiniz insanların çoğu biliyor bu ikna çabalarının sebebini. Ama siz durmayacaksınız. Adamın adına bak nemuchadnezzar :D çok komik. Bi araştırın bu kimin ismi tarihte..
                      -4
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...