Kabataş'taki Otobüs Kazası (Kaza Anı)

otkmsb otkmsb diyor ki;
Beşiktaş Kabataş’ta, İstanbul Otobüs A.Ş.’ye ait otobüs, yol kenarında bekleyenlerin arasına daldı. Kazada 16 kişi yaralandı.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: kabataş otobüs kaza iett beşiktaş kaza anı
2 01 Ağustos 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • hejaVu
    hejaVu 01 Ağustos 2014 - 13:59istanbul'da tesadüfen yaşıyoruz resmen
    +24
  • tounela
    tounela 01 Ağustos 2014 - 14:00lan izledikçe içim parçalanıyor. ne biçim bi ülke oldu burası arkadaş?! 1-2 hafta içinde kaç belediye otobüsü faciası yaşandı!?
    +23

Tüm Yorumlar

  • arap23
    arap23 12 Ağustos 2014 - 20:25bankta otuyosun etrafına bakıyosun nolduğunu anlayamadan bi taksinin altındasın. Allahım sen koru
    +1
    • bitch
      bitch 03 Ağustos 2014 - 15:42al sana en doğal sosyal deney amk,bütün istanbul yardıma koştu !
      -2
      • yagbezesi
        yagbezesi 02 Ağustos 2014 - 14:46niye eksiliyonuz götverenler, aq çocukları kar etmek için 10 numara yakıt diye sikik bişey koyuyorlarmış araçlara böylece araçlarda teknik sorunlar oluşuyormuş,o taksinin altında kalan kadın var ya ! o kadının bacağı kopmuş. O kadının yerine sen kendini koyabilirmisin beni eksileyen asosyal piç
        +9
        • uberdogan
          uberdogan 02 Ağustos 2014 - 12:15otobüs şoförünü taammüden adam öldürmeye teşebbüsten içeri atmak gerekir. Direksiyonu insanların üzerine kırmak nasıl bir vicdansızlıktır.
          +1
          • olmuyorbazen
            olmuyorbazen 02 Ağustos 2014 - 11:32vay amk, konu burda bile tayyibe gelmis ya lan
            -6
            • nesoist
              nesoist 02 Ağustos 2014 - 11:31Trafikte en çok bu ipnelere dikkat edin. Arkalarında belediye var. Belediye zarara uğramamak adına 0 sizi suçlu gösteriyor bir şekilde.Bu ipneler de bunu bildikleri için hayvan gibi araba kullanıyor.
              +3
              • jj
                jj 02 Ağustos 2014 - 10:08Türk insanlarında takdir ettiğim ender özelliklerden birisidir yardım etme arzusu ama öte yandan karakterleri o kadar pisliklerle dolu ki sevemiyorum onları, hiçbir zaman da sevmeyeceğim.
                +3
                • umarimbukezolur
                  umarimbukezolur 02 Ağustos 2014 - 09:27ulan bakmayın millet olarak birbirimizi pek sevmeyiz ama bu tür durumlarda yine hemen düşünmeden koşarız yardıma ordaki vatandaşlara çok üzüldüm hepsine geçmiş olsun,yardıma koşan abilerden ablalardan da allah razı olsun.
                  +2
                  • Kıvanç79
                    Kıvanç79 02 Ağustos 2014 - 03:52sen her önüne gelen sakallı şakirti...ihl mezunu akp liyi şöför yaparsan olacağı bu...torpilli yandaş şöförlük arttıkça kazalarda artıyor...ve dahada artacak.
                    +6
                    • herif
                      herif 02 Ağustos 2014 - 03:48Hayat bu kadar ucuz olmamalı!
                      +2
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...