Masajla Öttüren Berber

coriolanus coriolanus diyor ki;
Bilenler bilir kafa masajı yapan bi Baba abimiz vardır Hindistandan. Abimiz youtube da artık bir fenomendir. hayranları vardır. örnek videosu şu link diye vermeye gerek yok 'head massage' yazdımı direk bu abimiz çıkar. İzleyeni uyutur o derece. Ancak bu kez yine Hindistan/Varanasi'den (Ganj nehri kıyısında, ölü yakılan ve Ganj'a atılan en kutsal şehirlerden bir tanesiymiş), bi abimizden masaj mı/ dayak mı sorularına bizi yöneltecek güzel bir görsel şölen. Enseye yapılan şaplak ve kolları kaldırıp koltukaltına dalınan kısım benim favorilerim. Dayının bedava yapıyormuşcasına surat ifadesi ise bonusu...
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: masaj dayak sikertmek eşek sudan gelinceye kadar varanasi hindistan kafa berber masajı
5 02 Ağustos 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • guneyli_adam
    guneyli_adam 02 Ağustos 2014 - 15:03Enseyi natürel bıraksaydın keşke...
    +10
  • takdirbelgesi
    takdirbelgesi 02 Ağustos 2014 - 22:33Masaj diye yaptığı hareketlerin hepsini biz lisede arkadaşlarımıza şaka diye yapıyorduk lan.
    +9

Tüm Yorumlar

  • dandikadam
    dandikadam 24 Ağustos 2016 - 20:47Lan o saça bi su sıkaydın. Kuru kuru olmaz.
    • rumuznikahsekeri
      rumuznikahsekeri 04 Ağustos 2014 - 11:5505:09 daki hareketi küçükken abimle birbirimize yapardık.Bu videodan bana nostalji çıktı.
      • obiwankenanabi
        obiwankenanabi 04 Ağustos 2014 - 01:30o bahsis verilecek.
        • kinex
          kinex 04 Ağustos 2014 - 00:54izlerken hoşaldım
          • simig
            simig 03 Ağustos 2014 - 23:09kadinlara hizmet veriyorsa bide dedikodu özelligi varsa kimse tutamaz bu adami.
            • mechanic
              mechanic 03 Ağustos 2014 - 22:47eleman masajı grupon dan falan aldıysa demekki, öyle bi surat ifadesi var berberin...
              +1
              • macleod
                macleod 03 Ağustos 2014 - 22:33adam boşaldı boşalacak aq ahahahah
                • engereksizadam
                  engereksizadam 03 Ağustos 2014 - 17:45Hindistanda büyük araçların arkasında "please horn" yazar!
                  • takdirbelgesi
                    takdirbelgesi 02 Ağustos 2014 - 22:33Masaj diye yaptığı hareketlerin hepsini biz lisede arkadaşlarımıza şaka diye yapıyorduk lan.
                    +9
                    • coriolanus
                      coriolanus 02 Ağustos 2014 - 20:08@perdono1907 bu hint yemekleridir berberleridir tarzı videoları çok izledim hep te yorumları okurum. avrupalılar hindistanı 'capital of car horn' yani 'kornanın başkenti' diye tanımlarlar :))))
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...