Zalim Kedi ve Namaz Kılmaya Çalışan Dayı

akıllı psikopat akıllı psikopat diyor ki;
Videoda namaz kılarken onunla oynamaya gelen bir kediyi izliyoruz. hadi hayvan doğası gereği yapar bu tür şaklabanlıklar peki video çekip tıs tıs gülen dürzü neden bir şey yapmıyor. ben olsam namazdan sonra kediyi sever o videoyu çeken kişiye 4 rekat namazın sevabını sıfırlayacak kadar küfür ederdim. arz ederim.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: kedi secde tıs tıs gülen adam namaz
89 07 Ağustos 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • mucrim
    mucrim 12 Ağustos 2014 - 14:29adamın kafasındaki takkeyi aldı :D [ispiyonla]
    +2
  • Atarcan
    Atarcan 10 Ağustos 2014 - 15:25Peygamberin kendisi bile kıyafetinin etek kısmında yatan kedinin rahatını bozmamak için üzerindeki kıyafeti bırakıp gidiyor. Doğru olanı yapmış dayı. [ispiyonla]
    +2
  • ichwill
    ichwill 08 Ağustos 2014 - 22:31ahaha :D ulan 5 saat olsa izlerim valla şu videoyu [ispiyonla]
    +8
  • kahtalı mıche guevara
    kahtalı mıche guevara 08 Ağustos 2014 - 22:09zalimler için yaşasın cehennem! [ispiyonla]
    -4
  • agresifbarbunya
    agresifbarbunya 08 Ağustos 2014 - 19:00ebu cehil'in kedisi [ispiyonla]
    +8
  • thortor
    thortor 08 Ağustos 2014 - 18:55demek ki neymiş? namaz kılmak vs gibi dini ritüellerin hiç biri kutsal bir hareket değil.. tam aksine insan uydurması, sıradan, örf ve geleneksel bir hareket.. [ispiyonla]
    -21
  • cumburcemaat
    cumburcemaat 08 Ağustos 2014 - 18:48@turkishlove aklıma ekmek teknesinden bir sahne geldi.
    kızlar nusret baba namaz kılarken gürültü yapınca annesi kızıyordu görmüyor musunuz babanız namaz kılıyor diye.sonra nusret baba bırak ben onların kıkırdaması olmayınca kıldığımdan bir şey anlamıyorum diyordu...
    [ispiyonla]
    +1
  • suzbah
    suzbah 08 Ağustos 2014 - 17:51Uzun zamandir boyle gulmemistim :) [ispiyonla]
    +3
  • se7en
    se7en 08 Ağustos 2014 - 16:04Video çekmek yerine kediyi alsa böyle komik bi videoyu izleyemezdik. Teşekkürler kıs kıs gülen arkadaş. [ispiyonla]
    +9
  • alexius
    alexius 08 Ağustos 2014 - 15:50islam dinine göre evde beslenmesi caiz olan tek hayvan kedidir ... Götünüzden fetva vermeyin hayvan olan evde namaz kılınmaz falan diye... [ispiyonla]
    +5
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...