Benim Gözümden İstanbul Buluşması

Mecidiyeköy'den Taksim'e buluşma yerine doğru gidiyordum. Alisamiyen'in önünden geçtim maç vardı Ultraslanda burdadır kesin diye düşündüm. Taksime geldiğimde Mesut Bahtiyar'ı aradım ince sesli biri açtı telefonu "abi ben geldim taksimdeyim siz neredesiniz" diye sordum oda Mesut Bahtiyar telefonunu bana yönlendirdi ben Hoanes dedi. İstiklal caddesi'nin girişinde buluştuk yanında Alihassan'da vardı sonra Bacanak ve abisi vede Çerkirdek geldi. sonra Namussuznamuslu ve nickini hatırlamadığım bir bayan arkadaş daha geldi sonra üzerinde Şahin k. t-shirt'üyle sislerin arasından kahramanımız gözüktü 3.5 metre boylarındaydı Hoanesle selamlaştı sonra bizimle selamlaştı aman tanrım bu oydu.

nevizade'ye doğru yürümeye başladık arkadan biri geldi omuzuma dokundu kafamı çevirdim ve göz göze geldik alkışlarla yaşıyorum içinmi dedim evet dedi rumuz diye sordu atpipisi dedim onun rumuzu sorduğumda "KOSECKİ" dedi evet bu Kosecki'idi bundan önceki nickimin ha sick thereee olduğunu söylediğimde http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/18821/oy-ben-olaydim-yar-ben-olaydim bana buradaki yorumumu hatırlattı şimdi sıçtık dedim.
Beyoğlu'nun arka sokaklarında bir cafe bar'a oturduk çorbacı usulü masaları birleştirdik Mesut Bahtiyar ilk biralar benden dedi ve birden boyu 4 metre oldu. Sonra Rumuzlarımızı sormaya başladı sıra bana geldiğinde şimdi burada haykırmayayim bayanlar var baymayanlar var dedim hatırladı o da zaten ilk dakikadan gurubun çok konuşanı olmuştum masanın bir tarafından öbür tarafındaki Hoanes'ile konuşuyordum. Muhabbet devam ederken benim çarprazımda oturan kızlarla muhabbet ediyordum okul mevzusu açıldı ve bende dedim haliç üniversitesini okudum öylemi felan dediler bunlar. Yani önünden geçerken yazıyordu haliç üniversitesi diye onu okudum dedim ve kafamı eğip susmam gerektiğini anladım (kimse gülmedi lan) sonra Vogueman'ı sordum yurt dışında olduğunu söylediler ve Vogueman'ın Hoanese çektiği mesajı gördüm karı kız varmı diye sormuştu. Tam düşündüğüm gibi bir adam. Sonra sitenin neden yavaş olduğunu sordum ve host'un Hollandada olduğunu Ttnet ile anlaşmazlık olduğu için buraya getirilemediğini söyledi böyle bir şeydi tam hatırlamıyorum. Sitenin geliri nereye gidiyor diye saçma salak bir soru dorduğumda ise taşak konusu olmak için malzemeyi ellerine vermiştim. Neyseki fazla uzatmadılar Hoanes türk hava kurumuna bağışlıyoruz diyerek güzel bir espiri ile kapatmıştı. Ondan sonra hesap geldi ve Mesut Bahtiyar bütün hesabı ödedi ve artık insan bedeninden sıyrılmıştı bir ışık süzmesi olarak görüyordum onu. Ağabey ben biradan fazla içtim bırak kendi içtiğimi ödeyeyim bari dedim Hoanes'de bir daha böyle bir şey yapma ortaklaşa ödeseydik dedi. Mesut Bahtiyar'da yol parasını sen öde o zaman deyince taksilere doğru yol aldık.

Sonra Taksim'e doğru yürümeye başladık Kosecki'ile muhabbet ediyordum. Onun yazısına yazdığım yazıdan sonra bana çok ön yargılı davrandığını söyledi nerede görse eksiyi basıyormuş. Bu kadar şeker çocuk olduğunu düşünmemiştim dedi "Şekermi? hayırdır abi bizimi sikiceksin" diye içimden geçirmedim değil.

Sonra Taksim'de bir dönerciye gittik Çekirdek Bacanak ve abisi bide ben söyledik yemekleri. Bacanak gitti benim yemeğimide ödedi gittim yanına ağabey dedim ne yapıyorsun ben öderim felan dedim ödetmedi (çok yakışıklı adam) gittik diğerlerinin yanına 2 taksi bir araba yaptık ve o şekilde gittik Kanald binasına ben arabadaydım. Arabayı Çekirdek kullanıyordu Kosecki bagaja binmişti ama valla dedim bırak abi ben bineyim bagaja diye dinlemedi. Fotoğrafınıda çektim bagajdayken ama siteye koymaya kıyamadım (melek gibi adam yemin ediyorum) neyse Kanald'yi bulmaya çalışıyoruz kuytu yerlerden geçiyorduk dedimki "sikicekseniz kuytuya götürmenize gerek yok açıktada veririz ağabey" dedim ve gene kimse gülmedi susmam gerektiğini bir kere daha anlamıştım.
Kanald binasını bulduk zar zor bir şekilde. Diğerleriyle buluştuk ben tuvalete gidiyordum Mesut Bahtiyarda geldi (mesut bahtiyarla yan yana işiyecektim) pisuvarlara geçtik benim kot düğmeli olduğu için mecburen kabine girdim sonra stüdyoya doğru gidiyorduk herkes sıra bekliyor bilmem ne üniversiteleri biz alkışlarla yaşıyorum dedik ve direk geçtik millet bizi gözleriyle sikti pis küfür yemişizdir eminim. Bir tane daha sıra vardı ondada direk geçtik dedim biz bu gazla meclise kadar gireriz neyse hiç beklemeden geçtik bizi en uca bir yere oturttular dedim herhalde kameranın görüş açısı özellikle burası neyse program başlamadan önce isimler okunuyor bilmem ne üniversitesi felan millet çıldırıyor alkışlarla yaşıyorum dedi bizde herkes ellini kaldırdı Mesut Bahtiyar ve Hoanes 2 saniye kadar alkışladı.

Program başladı okan bütün üniversitelerin isimlerini okudu feysbuk bilmem ne sayfasını bile okudu bizim ismimizi okumadı bizi fena yaralamıştı. Öylede bir yere oturtmuşlardıki kör nokta hiç bir kamera görmüyordu. Konu açıldı Okan Bayülgen sordu hiç kitap okumayan varmı diye ulan bir kendimi göstereyim hemde sitemizin adını orada haykırırım diyerekten elimi kaldırdım (gerçektende hiç kitap okumadım son okuduğum kitap Cin Ali Tatilde'idi) benim haricimde 1 kişi daha elini kaldırmıştı. Benim suratıma uzun uzun baktıktan sonra öteki kişiyi kaldırdı.

Program bittikten sonra tahtanın üzerine oturmaktan kimse götünü hissetmiyordu. Sonra evlere dağılıyorduk ben mecidiyeköyde indim Alihassan ve Kosecki'de benimle indi onlarda Metrobüse bineceklerdi anadolu yakasına geçiceklerdi ikiside o tarafları pek bilmiyorlardı Kosecki Adapazarın'dan gelmişti buluşma için. Onlarıda Metrobüse bindirdim. (Sonradan öğrendimki o saatte anadolu yakasına metrobüs yokmuş. İkisindende özür diliyorum) ve geceyi yarı buruk bir şekilde kapattık. Eve gidene kadar Okan Bayülgen'i (Sevgiyle) andım.
Birde evime doğru giderken köftecinin önünde ağlayan birisini gördüm sanırım o Ultraslan'idi.

(Dipnot: Buradaki yazıyı ilk gönderdiğimde imla hataları nedeniyle kabul edilmedi. Hayatımda ilk defa liseyi bitirmemenin sıkıntısını yaşadım. Yazıdaki imla hatalarını düzeltmek için yaklaşık 1 ila 2 saatimi harcadım ve artık aradaki ince esprilere gülmemeye başladım ilk yazıyı sokak ağızıyla yazmıştım. O halinden zevk alıyordum. Belkide kabul edilmediği için bozuldum ve bu yüzden komik gelmedi. Ve şimdi dipnotumu yazayım notmu yazayım onu bile araştırarak tekrardan yazıyorum bu yazıyı.)

Bu yazıyı düzeltmemde yardımcı olan Google'ın (Bunumu demek istediniz?) servisine teşekkür ederim.

Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • _ultraslan_
    _ultraslan_ 12 Aralık 2009 - 14:42 Gelmeyi sizlerle tanışmayı çok istedim ama olmadı inşallah bir dahaki sefere.Bu arada hatırlanmak da güzelmiş teşekkürler at pipisi.Hayatımda ilk defa bir at pipisine teşekkür ettim çok tuhaf bir duyguymuş,gerçi benimkide birşey mi adamlar at pipisiyle içmeye gittiler kim bilir onlar ne hissettiler. [ispiyonla]
    +21
  • Kosecki
    Kosecki 09 Aralık 2009 - 11:30 ulan bir buçuk saat metrobüs bekledik senin yüzünden. işin kötüsü geldi metrobüs. peki neden kötü bu. çünkü karşıya geçmiyordu. 500 metre ilerde indirdi bizi son durak diye. allahtan korsan bi dolmuş geldi de bostancıya kadar gittik. bu arada mesut bahtiyarı da süzme yaptın ya helal olsun:) vay koçum benim. o değil de bacanak hiç beklediim gibi çıkmadı. selami şahin avatarı ve rumuzu göz önüne alındığında daha varoşvari biri bekliyor insan. lan bir baktım adamın elinde bir piposu eksik. çok kral adammış yalınız. lan niye gelmediniz lan. ne vardı geleydiniz ne olurdu sanki. anton hoanes sana baya sövdü bilmem kulakların çınladı mı. [ispiyonla]
    +9

Tüm Yorumlar

  • dryafndk
    dryafndk 05 Eylül 2011 - 12:21Mesut bahtiyarla yanyana işiyememişsin bak. Keşke düğmeli giymeydi kotu :) [ispiyonla]
  • Sen.
    Sen. 26 Aralık 2009 - 01:58Noktalama işareti düzgün olsa müthiş okurdum da, düm düz okuyorum anca 3-5 cümle sonra noktada durabiliyorum.
    Gerçi " Bunu mu demek istediniz ? " servisi gibi nokta servisi de yok ki..
    Ama güzel yazmışsın.
    İyiydi yani.
    [ispiyonla]
    +1
  • _ultraslan_
    _ultraslan_ 12 Aralık 2009 - 14:42Gelmeyi sizlerle tanışmayı çok istedim ama olmadı inşallah bir dahaki sefere.Bu arada hatırlanmak da güzelmiş teşekkürler at pipisi.Hayatımda ilk defa bir at pipisine teşekkür ettim çok tuhaf bir duyguymuş,gerçi benimkide birşey mi adamlar at pipisiyle içmeye gittiler kim bilir onlar ne hissettiler. [ispiyonla]
    +21
  • bagirmayacaktinanton
    bagirmayacaktinanton 11 Aralık 2009 - 14:27hoanes itiraf etti kulağını çektim öpüştük barıştık kosecki. [ispiyonla]
    +2
  • yigitoglu
    yigitoglu 11 Aralık 2009 - 10:33durmak yok yola devam [ispiyonla]
  • Asturias
    Asturias 11 Aralık 2009 - 00:55izlerken kitap okuma alışkanlığı yok mu deyince okan, bizimkilerden biri çıksa da söylese bizim siteyi demiştim iyi akıl etmişsin ama olmayınca da olmuyormuş.. [ispiyonla]
  • korkmaz
    korkmaz 11 Aralık 2009 - 00:42ileride oradaydım diye bir belgesel yapılır mı bilmem ama oradaydım demeyi çok isterdim. kendi çapımızızda bağırıp çağırdık bizde napalım. ama 70 milyon olmasa da 70bin yürek sizlerleydi bilmem hissettiniz mi [ispiyonla]
    +3
  • fatii23
    fatii23 10 Aralık 2009 - 16:13ulan kimse gormedi mi beni ya [ispiyonla]
    +2
  • at pipisi
    at pipisi 09 Aralık 2009 - 12:43kesinlikle insan bacanağı daha farklı bekliyo kafeye oturduğumuzda viski içicek sandım bir an [ispiyonla]
    +2
  • Kosecki
    Kosecki 09 Aralık 2009 - 11:30ulan bir buçuk saat metrobüs bekledik senin yüzünden. işin kötüsü geldi metrobüs. peki neden kötü bu. çünkü karşıya geçmiyordu. 500 metre ilerde indirdi bizi son durak diye. allahtan korsan bi dolmuş geldi de bostancıya kadar gittik. bu arada mesut bahtiyarı da süzme yaptın ya helal olsun:) vay koçum benim. o değil de bacanak hiç beklediim gibi çıkmadı. selami şahin avatarı ve rumuzu göz önüne alındığında daha varoşvari biri bekliyor insan. lan bir baktım adamın elinde bir piposu eksik. çok kral adammış yalınız. lan niye gelmediniz lan. ne vardı geleydiniz ne olurdu sanki. anton hoanes sana baya sövdü bilmem kulakların çınladı mı. [ispiyonla]
    +9
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...