Taciz Mağduru Atilla Kaptan

usprimer usprimer diyor ki;
Efenim mobbing denen illetten meğer erkekler de muzdaripmiş. Adını vermek istemeyen ve kendisini emekli kaptan olarak tanıtan A.K. de geçmişte bu türden bir tacize uğradığını iddia ediyor. Mağdurun yüzünü gizlemeyi başardık fakat teknik imkanlarımız el vermediğinden sesini değiştiremedik...
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: atilla kaptan mobbing iş yerinde taciz atasever
10 03 Ekim 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • Elleri göreyim elleri
    Elleri göreyim elleri 03 Ekim 2014 - 20:20Atilla kaptan rahat adam. Her konuda kendi kafasına göre takılıyor. Ters ışık olunca görüntünün karardığını keşfettiği için bunu malzeme olarak kullanmış işte. Kafasına kese kağıdı mı geçireydi amk. Saçma sapan yorum yapmaya gerek yok. [ispiyonla]
    +8
  • osmanreis
    osmanreis 03 Ekim 2014 - 20:4518-40 yaş aralığında olmayanlara internet kullanımı yasaklanmalı [ispiyonla]
    +6

Tüm Yorumlar

  • limonlutenk
    limonlutenk 05 Ekim 2014 - 01:33güzel güldüğüm eğlendiğim videoları var ama bu tür videoları gereksiz bence bi aldis bi kabak tatlısı kıvamı lazım [ispiyonla]
    +1
  • riobravo
    riobravo 04 Ekim 2014 - 16:14bu adam havadan oksijen yerine azot soluyo anlaşıldı [ispiyonla]
    +2
  • moneytalks
    moneytalks 04 Ekim 2014 - 15:02gelecekte ki muhtemel ben. [ispiyonla]
  • fakır
    fakır 04 Ekim 2014 - 02:16mobbing ide sikeyim seni de sikeyim. [ispiyonla]
    -5
  • elleme
    elleme 04 Ekim 2014 - 02:15atila yı ayrı buna prim verenleri ayrı ayrı bir güzel domaltıp sikmek lazım. bu ne lan? bu mu oğlum sizin değer verdiğiniz amsalak mk :))) [ispiyonla]
    +1
  • domuzsomuz
    domuzsomuz 04 Ekim 2014 - 02:13senin müdirenin amına koyim, amına kodumun malı. sıktı lan artık atilla videosu. harbi ergensiniz. [ispiyonla]
    +1
  • antinkuntin2
    antinkuntin2 04 Ekim 2014 - 02:12cezmi ersöz gibi şiir okuyan ağzının ta yayını sikeyim! sana prim veren ergenlerin de amını sikeyim Atilla mısın kaptan mısın ne derdin sikiysen artık [ispiyonla]
    +1
  • nart
    nart 04 Ekim 2014 - 01:40artik fantazilerinide paylasir oldu haydi hayirlisi [ispiyonla]
    +1
  • elvis7703
    elvis7703 03 Ekim 2014 - 23:22Atilla abinin evine topluca gidip bayramlaşsaymıdık [ispiyonla]
    +5
  • Ranzhul
    Ranzhul 03 Ekim 2014 - 21:46Özlettin be abi nerelerdesin [ispiyonla]
    +2
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...