Cağ Kebabı Nasıl Yenir (Erzurum)

bonfile bonfile diyor ki;
Erzurum yoresine ait % 100 kuzu etinden yapılan muhteşem bir kebap ... İzlerken ekrana ekmek bandım. İyi seyirler.
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: kebab çağ erzurum
11 17 Kasım 2014
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • tamu89
    tamu89 17 Kasım 2014 - 13:21Çubuk kraker yiyordum. Paketi alıp duvara çaldım. [ispiyonla]
    +44
  • polisimdat
    polisimdat 17 Kasım 2014 - 21:04erzuruma gidip de cağ kebabı yemeden dönmek olmaz dedim ve yarım tavuk döner yiyip geldim [ispiyonla]
    +16

Tüm Yorumlar

  • ibo07
    ibo07 18 Kasım 2014 - 22:25Yerken illa hayvanlık yapmak zorundamısınız amk. Allahtan beleş bi et yediniz [ispiyonla]
    +1
  • asdasd2020
    asdasd2020 17 Kasım 2014 - 23:18aklım yere düşen parçada kaldı lan [ispiyonla]
    +6
  • polisimdat
    polisimdat 17 Kasım 2014 - 21:04erzuruma gidip de cağ kebabı yemeden dönmek olmaz dedim ve yarım tavuk döner yiyip geldim [ispiyonla]
    +16
  • yanbasan
    yanbasan 17 Kasım 2014 - 19:45@meercm kardeş bi siktir git ya [ispiyonla]
    +1
  • dunkel
    dunkel 17 Kasım 2014 - 17:25Cagdisi sehirin cag kebabi [ispiyonla]
    -2
  • meercm
    meercm 17 Kasım 2014 - 17:10türkiye'nin en rezil insanlarının yaşadığı şehir. ona göre. [ispiyonla]
    -2
  • cuppacuppa
    cuppacuppa 17 Kasım 2014 - 17:06şuan trabzondayım trabzon çevresinde olan varsa benzin parasını denkleştirip erzuruma gidelim amk deli gibi çekti canım [ispiyonla]
    +3
  • tutskikoyamayim
    tutskikoyamayim 17 Kasım 2014 - 16:59Dostlar Tek Şiş 7 Lira [ispiyonla]
    +1
  • tutskikoyamayim
    tutskikoyamayim 17 Kasım 2014 - 16:5801:57 Ulan Canım Çekti Nasıl Dolu Dolu Yuttu Amk [ispiyonla]
  • kiradaoturanboga
    kiradaoturanboga 17 Kasım 2014 - 16:55Türkiyede yiyabileceğiniz en kazık kebap türü.
    not:şuan erzurumdayım
    [ispiyonla]
    +15
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...