Metin Şentürk - Yaktın Beni

Kosecki Kosecki diyor ki;
Hatırlarım da çocukken hep üzülürdüm Metin Şentürk için, ciğerim parçalanırdı lan. Bu kıza da az küfür etmemiştim, düşmanım olmuştu. Ulan yapılır mı Metin abiye. Üstelik göremiyor Metin. Neyse efendim işte 90lı yıllar; frikik mrikik serbes yani.
Kategori: Müzik
sitene ekle
Etiketler: metin şentürk yaktın beni
6 09 Ocak 2010
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • hakkıbulut
    hakkıbulut 09 Ocak 2010 - 23:5400.16 kırmızılının beyaz donu gözüküyor.sağol gözüm bu gecede yedik ekmeğimizi.yaşasın 90lar. [ispiyonla]
    +9
  • apollomagirus
    apollomagirus 02 Şubat 2011 - 13:18kör taklidi yapanı çok gördüm...ama görüyor taklidi yapanı ilk defa seyrettim...oscarlık olmasada fena diil
    [ispiyonla]
    +6

Tüm Yorumlar

  • Nazo
    Nazo 20 Haziran 2012 - 03:09sonda saydırdı [ispiyonla]
    +1
  • apollomagirus
    apollomagirus 02 Şubat 2011 - 13:18kör taklidi yapanı çok gördüm...ama görüyor taklidi yapanı ilk defa seyrettim...oscarlık olmasada fena diil
    [ispiyonla]
    +6
  • birafıstık
    birafıstık 12 Ocak 2011 - 00:32diğeri arif susammı lan [ispiyonla]
    +2
  • boozer
    boozer 03 Şubat 2010 - 18:3304:05 te ew yanıyor ama şarkıya devam [ispiyonla]
    +1
  • zumzumzum
    zumzumzum 23 Ocak 2010 - 00:28nasil insanlar varmis ya, o donem niye oyle evrimin bi halkasi miydi acaba pavyoncu gorunumlu kirli sakalli insanlar? ayrica konsomasyonda tanisilan kizlarla ciddi bi iliski? [ispiyonla]
    +4
  • yunusakrep
    yunusakrep 13 Ocak 2010 - 01:37son sahnede tel edip yaktın beni orospu demesi kıza çok dokunuyor.devamında tövbe edip manastırda rahibe olmuştur kız kesin [ispiyonla]
    +1
  • dsof
    dsof 10 Ocak 2010 - 22:25fotoroman gibin olmuş [ispiyonla]
  • hyfz
    hyfz 10 Ocak 2010 - 22:07söför asci, asci bahcivan, sonra hepsi metini gibi olmus puhuaa... [ispiyonla]
    -2
  • noda9393
    noda9393 10 Ocak 2010 - 21:38kız daha 2. gece verince anlasaydın kızın motor olduğunu be metin abi [ispiyonla]
    +4
  • cornellius
    cornellius 10 Ocak 2010 - 20:18bu metin görüyor aslında [ispiyonla]
© 2004 - 2014 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola' nın formülü ile aynı yerde saklıdır...