Hindistan Sokak Lezzetleri - Dosa

pinkfloydz pinkfloydz diyor ki;
Siteye haftalardır Hipnoz edici Sokak lezzetleri koyulmadığını farkına vardım. Bende bu açlığı gidereyim dedim.
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: dosa hindistan sokak lezzetleri yemek indian street food yumurta
6 01 Ocak 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • midyeci4545
    midyeci4545 31 Aralık 2016 - 18:38Benimkinin boku az olsun abi [ispiyonla]
    +3
  • darmstadt
    darmstadt 01 Aralık 2016 - 23:575 yildizli Italyan PizzazI.... HayatImda Hindistan MutfakI kadar Irenc Piziklig ve Rezilig kadar DÜNYADA görmedim bukadar olamaz yaw... [ispiyonla]
  • torontospor
    torontospor 23 Eylül 2016 - 23:36Düşünebilen bir canlı nasıl bu kadar pis olabilir. [ispiyonla]
  • basupy
    basupy 26 Ağustos 2016 - 04:34Hindistan Usülü LAHIM ACIN Arkadaşlar Ürünleri 100% LAHIMDAN Temin Ediliyor Eğer Tereddüt'e Düşen Arkadaşlar Olursa Diye Bilgilendirme Amaçlı Hindistana gittiniz yolunuz düşerse uğrayın LAHIM ACIN derseniz kime sorarsanız gösterir bu kadar hijyenik bir mekanın tanınmaması imkansız. [ispiyonla]
  • witchparvati
    witchparvati 12 Ağustos 2016 - 17:58Usta birinde at boku olmasın, fare daşşağa koy [ispiyonla]
  • PROGMEMO
    PROGMEMO 12 Ağustos 2016 - 14:36midenize tüküreyim [ispiyonla]
    +1
  • westxx
    westxx 03 Ocak 2015 - 20:11hindistana gitmek gibi nıyetım var ama mutlaka yanıma sefer tası alıpda gıdıcem [ispiyonla]
    +1
  • felekbizegulmez
    felekbizegulmez 03 Ocak 2015 - 15:04karnım çok acıkmıştı dolabı bi açtım tam takır kuru bakır ekmek sepetine baktım yarım ekmek kurumuş sonra geldim bu videoyu izledim açlıgım gidiverdi [ispiyonla]
    +2
  • DonLastiği_
    DonLastiği_ 03 Ocak 2015 - 12:50kendileride pis yaptıkları yemekleride pis mk iğrenç adamlar [ispiyonla]
    +1
  • absolutvodka
    absolutvodka 03 Ocak 2015 - 05:21abi ilk baştaki yandı [ispiyonla]
    +2
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...