Angela Merkel'in Ahmet Davutoğlu'na İnş Cnm Ya Bakışı Atması

uygunsuzprofil uygunsuzprofil diyor ki;
Ahmet Davutoğlu'nun açıklamalarına Angela Merkel'in verdiği tepkiyi izliyoruz.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: ahmet davutoğlu angela merkel almanya siyaset inş cnm ya başbakan
100 14 Ocak 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • sukruceylan
    sukruceylan 19 Ocak 2015 - 12:19@oppss geziciler s.ksin seni.Gezi olayları biteli yıl oldu ,geçen günkü dalgalanmada gezi etkisi dimi. [ispiyonla]
    +1
  • oppss
    oppss 16 Ocak 2015 - 13:19gezicilerle gurur duyuyor ne de olsa. doları euroyu geziciler sayesinde tavan yaptı bi bakıma merkele oral yapıp gelip tekrar oralet moduna giriyorlar burada. yalamaya devam [ispiyonla]
    -2
  • kemalkılıcdaroglu
    kemalkılıcdaroglu 15 Ocak 2015 - 23:35Uzun bu muameleye uğramamak için anca TİKA'nın yardım yağdırdığı 3. dünya ülkelerine gidiyor. Yakında Afrika gezisi var. [ispiyonla]
    +2
  • uzaylıavcısı
    uzaylıavcısı 15 Ocak 2015 - 22:51basbakan bizi iyi temsil etti son bikacgundur hamdolsun. bu işin fıtratında var böyle temsil etmek [ispiyonla]
    +1
  • donjaq
    donjaq 15 Ocak 2015 - 20:40oo diyor merkel, daha göstermeden bu kadar veriyorlarsa gösterdik mi sikeriz bunları diye [ispiyonla]
  • suatanju
    suatanju 15 Ocak 2015 - 17:39hep danışmanların bok yemesi:) [ispiyonla]
  • iceman1903
    iceman1903 15 Ocak 2015 - 17:01merkel bile irkildi ne diyo bu amk der gibi [ispiyonla]
  • bisket
    bisket 15 Ocak 2015 - 13:49senin agir sanayin yok disa bagimli olmussun her konuda konusuyosun iste haybeye [ispiyonla]
    +7
  • dukerangir
    dukerangir 15 Ocak 2015 - 13:22O değil de ne sıkmış arkadaş ya. Kendini akp grup toplantısında falan zannetti herhalde. Hayır Ali Babacan bile bunların her söylemini düzeltmekten bıktı be. Sen Almanya'ya ne satacaksın da 100 milyar dolar ticaret hacmin olacak amk. Akıl var mantık var. [ispiyonla]
    +8
  • aklimgitti
    aklimgitti 15 Ocak 2015 - 11:29o tayyip bey gelmedi diye kızmıs ondan bu tripler haha [ispiyonla]
    -3
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...