Ali Rıza Binboğa - Öğretmen Öğretir Klibi

PaGaN666 PaGaN666 diyor ki;
''Öğretmen Kutsaldır Ana Gibi/Öğretmen Kutsaldır Baba gibi/Öpülesi Elleri Var/Şirin Tatlı Sözleri Var'' diye devam eden ilokula başlayan her çocuğun alfabeyle öğrendiği şarkılardan biriydi...
Kategori: Nostaljik
sitene ekle
Etiketler: ali rıza binboğa abc okul öğretmen öğrenci
55 13 Ekim 2008
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • akirakurusoğan
    akirakurusoğan 16 Ekim 2009 - 22:56Ek Bilgi: Klipte oynatılan 12 çocuktan 9'u takip eden üç ay içinde benzer sebeplerle intihar etti. 2'si yirmi yıl içinde seri cinayet ve tecavüz suçlarından tutuklandı. Sağ kurtulan son çocuk Nimet(Çubukçu) intikam yemini etti, bozmadı. [ispiyonla]
    +13
  • xxxman100
    xxxman100 02 Temmuz 2010 - 15:32yaw komik yorum yapacam diye salak salak şeyler yazıosunuz haa... [ispiyonla]
    +9

Tüm Yorumlar

  • konuluhamster
    konuluhamster 21 Eylül 2013 - 15:19Ali Rıza abimizden bu yana çok şey değişti. Artık öğretmenler atanamıyor. Okullar öğretmensiz, eğitim kaliteli olsun diyorlar, gelin görün ki ücretli öğretmen alıyorlar çoğu iki yıllık çoğu eğitim fak. mezunu bile değil. Kimi branşlar 50-60 ile giderken bir resim öğretmeninden 70 ve üzeri alınması bekleniyor. 10-12 yıldır bekleyenler var. Sonra diyoruz elin oğlu ne güzel şeyler yapıyor, yapar tabi abicim, bize de bakmak yaraşır. Çok şey değişti çoook! [ispiyonla]
  • Cem1234
    Cem1234 15 Mayıs 2013 - 00:38Ogretmen kravatla, tayyorle ders anlattikca, milli guvenlik dersine uniformayla asker hoca geldikce, sirf cocuklarin vakitleri gecsin, ana baba cocugu okula gonderirken para harcasin, piyasa hareketlensin diye sacma sacma sistemler ortaya ciktikca, maalesef bi zikim olmaz bizim ogretim sistemimizden... Ben 16 sene okudum, 8 senedir unutmaya calisiyorum... [ispiyonla]
    +3
  • kanun1
    kanun1 09 Eylül 2012 - 22:36Çok hoş bir nostalji oldu. [ispiyonla]
  • darksidetr
    darksidetr 11 Haziran 2012 - 00:48iki gülerim sandım yüzümde hoş bi gülümse oldu, sevdim lan [ispiyonla]
    +1
  • sefilmüdür
    sefilmüdür 08 Aralık 2011 - 11:36Bu ne naifliktir, gözlerim doldu.Aklıma siyah önlüklü hallerim geldi.Üstelik tam da bugünlerde mesleğimi sevmediğimi söyleyip duruyordum ki bu klip beni resmen şefkat tokatlarıyla eskiterek kendime getirdi. [ispiyonla]
    +3
  • spatacusmfn
    spatacusmfn 24 Kasım 2011 - 11:19bu herif kesin guzel bir ogretmen goturdu yoksa bu kadar da ogretmen manyakligi dogal degil benim icinse benzer durum doktorlar icin gecerli tip camiasi bana ragmen hala ayakta amk [ispiyonla]
  • alirizabinboga
    alirizabinboga 24 Kasım 2011 - 10:52Evet öğretir. [ispiyonla]
  • Boran7333
    Boran7333 12 Ekim 2011 - 10:32Alirıza'ya bağla puşiyi,botan eyalet komutanı.Kaşlar beni benden aldı :)) [ispiyonla]
  • absurdinki
    absurdinki 25 Kasım 2010 - 04:44sonunda; cebirle uçup, köleliğe kızıp, nağmeyle inişe geçmek.. [ispiyonla]
  • gamer
    gamer 04 Kasım 2010 - 17:04ilkokuluma gidip hocamı öpesim geldi şerefsizim :) [ispiyonla]
    +2
© 2004 - 2014 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola' nın formülü ile aynı yerde saklıdır...