Asım Can Gündüz'ün Kedi Evi

chucksch12 chucksch12 diyor ki;
Asım abinin kediler için yaptığı dublex kedi evini izliyoruz. İsmi ise "Heartbreak Hotel"...
Kategori: Sanat
sitene ekle
Etiketler: asım can gündüz kedi evi heartbreak hotel
114 08 Şubat 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • lordofdrinks
    lordofdrinks 08 Şubat 2015 - 18:31kimi kendine 1000 odalı saray yaptırır, müslüm-ül cumhur başı olur, kimi heartbreak hotel yapar, satanist, çapulcu marjinal olur, hayat işte mna koyim ne bekliyom ki [ispiyonla]
    +20
  • vtec
    vtec 08 Şubat 2015 - 18:19olum şu adam bana acayip sempatik geliyor ya, ne şarkısını dinlerim ne takip ederim ama acayip seviyorum bu abiyi. [ispiyonla]
    +15

Tüm Yorumlar

  • cereyan78
    cereyan78 19 Haziran 2017 - 23:28Asım abi sen ne güzel adammışsın bee :(( [ispiyonla]
  • serdarkara
    serdarkara 09 Şubat 2015 - 22:32Bende bi anımı anlatayım o halde .
    Bizim sitede baktığımız kediler var. Ben de önceden pek umursamazdım kediymiş köpekmiş pek umrumda değildi. Kediydi işte altarafı. Bir gün yaz akşamı bi kedi sesi duydum yavru kediydi herhalde yani pek anlamadığımdan. Ağlama gibi bir ses sonra ertesi gün yine aynı ses ama hep akşamları, gündüzleri hiç bir şey yok. Ertesi gece yine aynı sesi duyunca merak ettim aradım nerden geliyor diye sesi duyuyorum ama göremiyorum. Derken sese iyice yoğunlaştım, karanlıkta kafamı yukarı kaldırdım. Ses yukarıdan geliyordu. Apatmanın bahçe kapısını üstündeki demir perforjenin üzerindeki sarmaşıkların arasında ufacık bir kedi. Bende sıkışığını düşünüp arka ayaklarından tutup cektim o da olanca gücüyle sarmaşıklara yapıştı. neyse kurtardım ama ellerimi baya tırmaladı. yere koymamla uzaklaşıp bahçedeki bodur çalıların arasına gitti. Bende acıkmıştır diye ekmeği süte batırıp attım. Zamanla bize alıştı kocaman bi kız oldu artık her akşam yemek saatini biliyor ve tam o saatte geliyordu. Sonra bir ara ortalardan kayboldu, gelmez oldu. Merak ettim. Sonra bir sabah işe giderken yemek vermek için gittiğim apartmanın arkasına baktım, gelmişti ama çok bitkindi hamile kalmış ama yavruyu çıkaramamış, içinde kaldığı için zehirlenmiş. Belediyenin hayvan bakım yerine götürdük. İçersi hıncahıç hayvan doluydu. Bize bakacaklarını söyleyip aldılar. Bir kaç gün sonra aradık öldü dediler. İçimde bir sızı oluştu kendimi hiç birşey yapamamış hissettim. Önceleri hiç dikkat etmezdim ama sokakta yaşıyan hayvanlar gerçekten çok yaşamıyor. İlgilienince daha iyi anlıyorsun. 1 veya 2 sene en fazla ya araba çarpıyor yada hastalanıp ölüyorlar. Keşke elimden daha çok şey gelse, bu günahsız varlıklara yardım edebilsem.
    [ispiyonla]
    +2
  • sincaffer
    sincaffer 09 Şubat 2015 - 17:39adamın dibi asım abi!!! [ispiyonla]
    +2
  • Perkendes
    Perkendes 09 Şubat 2015 - 13:4220 sene önce de kraldın, şimdi de kralsın. [ispiyonla]
    +2
  • sallaherseyi
    sallaherseyi 09 Şubat 2015 - 09:08dayı fransa'nın neresinden [ispiyonla]
    -13
  • deniz.
    deniz. 09 Şubat 2015 - 05:45keşke asım can gündüz bizim apartmanda otursa. sürekli çekilmez ama arada kapının önünde falan sohbet etsek ayda bi falan evine gitsek gitar mitar gösterse bize ne güzel olur lan [ispiyonla]
    +9
  • cihandark
    cihandark 09 Şubat 2015 - 03:34helal sana be çok güzel insansın asım abi ayrıca ''heartbreak
    hotel'' dedin canımızı yedin
    [ispiyonla]
    +6
  • fala
    fala 09 Şubat 2015 - 02:48hanzoadam entry nick uyumu [ispiyonla]
  • kakalidon
    kakalidon 09 Şubat 2015 - 02:04Geçtiğimiz İstanbul'a en son kar yağdığında bir kedi evi yaptıydım. Neyse havalar azıcık sıcakladı falan. Bir gün kapalı balkonda bişiler yapıyorum derken aşşadan lambur lumbur bi sesler geliyor. Baktım piçin teki kutuyla bişiler yapıyor. Bağırmadım, direk aşağı indim. Küçük velete kızdım napıyosun falan diye. Mal mal bakıyor böyle yüzüme elinde dalmı ne bişey var. Derken babası seslendi "bilader bak havalar ısındı artık kaldırsan onu diyorum Hem bak havalar ısınınca bit pireden geçilmez buralar" falan dedi. Bende kedinin olduğu yerde pirenin insana ya da evlere geçmeyeceğini hem bakın havalar yine soğuyacak en azından mayıs'a kadar biraz sabretmeleri gerektiğini söyledim kibar kibar. Ben kibarlaştıkça adam atarlanmaya başladı. Derken pire basarsa apartman yönetimi senden alacak ilaçlama parasını dedi bende "alır alır" dedim. Adam pencereyi hızlıca kapatmaya kalkışırken inceden küfür duydum bu ipneden böyle "hmpfhhhsktimin" gibi. Ulan zaten uyuzum böyle sebepsiz yere hayvanlara nefret besleyenlerden. Megafondan çaldım zili bunun."Kim o" diye bağırdı direk. "Sen bana mı küfür ettin pencereyi kapatırken?" dedim. "Hee ettim ettim" dedi imalı imalı.

    Uzatmayayım giderini gördüm aşağıya davet ettim. Geldiği gibi hiçbirşey söylemeden çenesine kapattım yumruğu. İlk darbeyi yiyince bi atarı gitti. İyi vuramadım ipneye boyu azıcık kısaydı benden. İkinciyi iyi giydirdim ama. Buda işte boğazımı yakalamaya çalışırken bir iki çizik mizik boğazımda. Derken komşular girdi araya. Üzüldüm sonra çocuğuna. Babasının darp edildiğini gördü.

    Sonuç: O kutu orada kaldı. Ama sözüm söz apartmana. kaldıracam yaz gelince. Ama kışın tekrar dikecem yeni bir kutu.

    O adam bir daha en azından şimdiye kadar hiç bir şekilde ne kendisi ne başka birisi bir daha salça olmadı o kutuya.

    Olan olursa yapacağım belli. Her zaman derim: Bir hayvanın hayatı, bir insanın hayatından daha önemlidir. Çünkü bu dünyanın amına koyan insandır, hayvanlar değil. Yüzyıllar önce biz evcilleştirdik bu canlıları şimdi siktir çekiyoruz. Yok öyle bir dünya.
    [ispiyonla]
    +13
  • donaldtrump
    donaldtrump 09 Şubat 2015 - 01:25AWESOME JOHN [ispiyonla]
    +11
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...