İsmail Saymaz'dan Elif Çakır'a Seri Ayarlar

ventolin100mg ventolin100mg diyor ki;
CNN TÜRK ekranlarında yayınlanan Şirin Payzın ile Ne Oluyor? programına katılan İsmail Saymaz ile gazeteci-yazar Elif Çakır arasında Gezi Parkı protestoları esnasında ortaya atılan "Kabataş'ta başörtülü kadına saldırdılar" iddiası ile ilgili sert bir tartışma yaşandı.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: ismail saymaz elif çakır kabataş olayı yalancı gelin zehra gezi parkı dolmabahçe şirin payzın
157 18 Şubat 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • 13erker
    13erker 18 Şubat 2015 - 11:52Çemkirmeden konuş amk ya...
    Yazarmış, önce konuşmasını öğren de sonra yazarsın...
    [ispiyonla]
    +30
  • klorostofobi
    klorostofobi 18 Şubat 2015 - 11:43O değilde kadın dün "biz aydınlar olarak.." diye bi cümle kurdu mk. Genelevde çalışan orospunun "ben bakireyim" demesi gibi birşey oldu orda.. [ispiyonla]
    +27

Tüm Yorumlar

  • ogibalci
    ogibalci 19 Şubat 2015 - 23:47la kadın inanmıyorum inanmıyorum diyo acaba atesit mi ? [ispiyonla]
    +3
  • karektersiz
    karektersiz 19 Şubat 2015 - 21:47Mehmet Metiner bakın ne demiş :

    https://www.youtube.com/watch?v=9UpPzJ3F1to



    Daha kötüsü bunlara inanan insanlar var.
    [ispiyonla]
  • ichwill
    ichwill 19 Şubat 2015 - 16:25elif çakır kim ya? bu cnnde her gün bi başı kapalı yazar falan türüyor amk [ispiyonla]
    +6
  • ecel
    ecel 19 Şubat 2015 - 14:39türbanlı karı hala "neden"diyor lan gelde çıldırma amınakoim [ispiyonla]
    +2
  • ykpklmn
    ykpklmn 19 Şubat 2015 - 12:57Bir konuşmada veya tartışmada birisi sessiz sakin savunma yapmak yerine sinirlenip sürekli aynı konu üzerinden çemkiriyorsa o haksızdır. Başka bir şey bilmeye gerek yok. [ispiyonla]
    +4
  • cugoman
    cugoman 19 Şubat 2015 - 10:06suratına sıçam Elif hanım. [ispiyonla]
    +13
  • young64
    young64 19 Şubat 2015 - 09:26iyi laf çakmış ismail saymaz [ispiyonla]
    +10
  • objectivec
    objectivec 19 Şubat 2015 - 04:51kafasını siktiğimin orospusu sesin soluğun kesilsin inşallah kahpe kaltak am feryadı amını götünü suriyeliler siksin amcık [ispiyonla]
    +8
  • daralgeldi
    daralgeldi 19 Şubat 2015 - 02:44Şirin Payzın ve Ahmet Hakan 12 ıllık akp donemının en profesyonel akp'lıleridir. [ispiyonla]
  • paralelyapi
    paralelyapi 19 Şubat 2015 - 02:2305:12 de göt olmanın verdiği stresle iyice afalladı kaltak.Nasıl aradın
    diyor bıde ,nasıl arayacak amk telefonla arıyacak
    [ispiyonla]
    +12
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...