Demba ba ile Düğünde Halay Çekmek

mattech mattech diyor ki;
Gün geçmiyorki ülkemizde gariplik(mallık) olmasın, bir düğünde arkadaşlar angaranın bağlarından tombik arkadaş demba ba ile halay çiftetelli karıştırık oynuyorlar, eşşeğin bi tarafına su kaçırmayın yakında gerdeğe girerken bile demba ba diyeceksiniz, sonra düşündümki gerdeğe girerken bile demba ba demişlerdir.
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: düğün demba ba halay
6 12 Mart 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • 80sonu90basi
    80sonu90basi 12 Mart 2015 - 02:20Allah mutlu mesut etsinde gelin hanımın aklına Demba Ba'yı sokmayaydın iyiydi....
    +25
  • ekok
    ekok 12 Mart 2015 - 02:21Demba ba nerde amk?
    +21

Tüm Yorumlar

  • 258852
    258852 13 Mart 2015 - 09:39aaa yok ebesinin amı.
    • makaramen
      makaramen 13 Mart 2015 - 09:30mallık bunun neresinde amk piçi? Kim neyle isterse onunla halay çeker. Gangnam style ile yapılmayan figür mü kaldı? siktiğim renklisi
      • preacher
        preacher 13 Mart 2015 - 08:52Demba ba türküsünü duyduktan sonra gelin abla senin 12'liği beğenir mi? Beğenmez. Sonra neden aldattı.
        +1
        • enginjohn
          enginjohn 13 Mart 2015 - 04:43Ulan bende demba ba nin dugunde ne isi var diyom
          • sashabjk
            sashabjk 13 Mart 2015 - 01:33demba ba abartılıyor olabilir doğrudur ama deli gibi sevmek ruhumuzda var SİZE NE
            -2
            • soulfinger
              soulfinger 12 Mart 2015 - 23:58icerigi ile alakasi olmayan bu basligi kesin admin atmistir
              • yagizz
                yagizz 12 Mart 2015 - 20:05demba ba çok abartılıyor gelecek sezon anasına küfür edecek adamlarsınız
                +1
                • erknakr
                  erknakr 12 Mart 2015 - 18:43lan demba ba var sandım düğünde
                  • azimborader
                    azimborader 12 Mart 2015 - 18:12ülkede manyak bol.
                    +1
                    • heheha
                      heheha 12 Mart 2015 - 16:08mynet başlığı gibi amk.mynet'temi çalışıyon lan ?
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...