Nazilerin Mega Yapıları - SS Birlikleri

gnusmas gnusmas diyor ki;
Nazilerin Mega Yapıları SS Birlikleri Naziler, dünya hâkimiyetine giden yolda tarihteki en büyük ve en ölümcül askeri teknolojileri ve ekipmanları geliştirdi.
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: nazilerin mega yapilari ss birlikleri
25 08 Nisan 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • taytsizkral
    taytsizkral 08 Nisan 2015 - 12:19@bakayaro her gun 5 dakka ileri alarak izle kac gunde istiorsan yarrak..


    eline saglik kardesim cok guzel paylasim
    [ispiyonla]
    +8
  • kaysmirzax
    kaysmirzax 08 Nisan 2015 - 13:24Cidden merak ediyorum. Yazdığımız yorumlar neden hemen sitede görünmüyor. Bir onay mekanizması mı var? Sitede ne yorumlar gördü bu göz onay monay siklemeyen. Yoksa ne amk he ne. [ispiyonla]
    +3

Tüm Yorumlar

  • saatitakipeden
    saatitakipeden 25 Şubat 2018 - 21:23Yav he amk he. Hitleri savunmuyorum ama fransa , ingiltere çiçek , bal börek attı da hitler ateş etti sanki. bsg amk nationalı iyi ki bir yahudisiniz. [ispiyonla]
  • Bombastich
    Bombastich 11 Nisan 2015 - 21:13böyle paylaşımlarla gelin. [ispiyonla]
  • haçankaçankimdu
    haçankaçankimdu 11 Nisan 2015 - 20:14SS alırım bi dal. Hugo boss tarafından tasarlanmış üniformalar filan. Havalı. 90'nın Şahini gibi düşün. [ispiyonla]
  • mindband
    mindband 09 Nisan 2015 - 11:55teşekkürler güzel paylaşım için bir solukta izledim [ispiyonla]
  • sonbarzo
    sonbarzo 08 Nisan 2015 - 17:08Heil Führer ! [ispiyonla]
    +1
  • pompapompa
    pompapompa 08 Nisan 2015 - 16:53@gnusmas: Biraz da uzay ve evrenle ilgili paylaşımlar yap be kardeşim. bu arada paylaşımların süper teşekkürlerimi sunuyorum . [ispiyonla]
  • athos
    athos 08 Nisan 2015 - 16:40başarılı. yine keyifle izledim mega yapılar serisinin bu bölümünü de. [ispiyonla]
  • nostaljibenmisim
    nostaljibenmisim 08 Nisan 2015 - 16:30ss birlikleri: türk polisi.
    wehrmacht: özel güvenlik.(başkanlık sistemi gelirse tasviye edilip yetki verilecek)
    hitler: bilin bakalım kim?
    [ispiyonla]
  • Falcocan
    Falcocan 08 Nisan 2015 - 15:52surda nazi propagandasi yapip durmayin amk irkcilari! [ispiyonla]
    -5
  • asmadavulcu
    asmadavulcu 08 Nisan 2015 - 13:42insan hayatına karşı olan mide bulandırıcı bakış açısına sahip himmler karısına şu mektubu yazmış :

    önümüzdeki günlerde lublin, auschwitz, lyol(her neyse) de olacağım her şey gönlünce olsun iyi yolculuklar küçük kızımızla iyi vakit geçir. iyi dileklerim ve öpücüklerimle.

    OROSPU ÇOCUKLARI BUNUN NESİ VAR AMINA KODUM EVLATLARI KÖTÜLEYECEM DİYE ANASINI SİKMİŞSİNİZ YALANIN
    [ispiyonla]
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...