Yekte - Erciyes Dağı Tanıtımı

sıfırbeşuc sıfırbeşuc diyor ki;
Kayseri Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan Erciyes Dağı tanıtım videosu.
Kategori: Müzik
sitene ekle
Etiketler: Kayseri Erciyes Yekte dağ tanıtım
5 22 Nisan 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • zukku
    zukku 22 Nisan 2015 - 06:231:33 sarki soylicem diye sucuklari yaktin zalim [ispiyonla]
    +7
  • bayberkay
    bayberkay 22 Nisan 2015 - 09:48erciyes kendini asmis vaziyette.. gondollarla soguktan etkilenmeden zirveye cikabiliyosun, sayisiz pist sayesinde kendi seviyene gore kayabiliyosun, boardcu kardesler icin de off pist sayisi cok fazla.. sosyal tesisler hem cok fazla, hem de cok ekonomik.. uludag-kartalkaya da 1tane su icin odediginiz parayla erciyeste sucuk ekmek-icecek alabiliyosun.. butun liftlerde kullanabildigin ski-pass'on ogrenci fiyati 25, tam fiyati 40tl'ydi bu sene.. otoparklar ucretsiz, ekipman kiralama imkani sinirsiz.. emegi gecen kim varsa, erciyesi gercek bir kayak merkezi haline donusturen kim varsa sagolsun.. [ispiyonla]
    +3

Tüm Yorumlar

  • drog
    drog 24 Nisan 2015 - 00:09zamanlaması manidar. yaz geldi lan ne reklamı? [ispiyonla]
  • sorungidertusu
    sorungidertusu 22 Nisan 2015 - 20:41lan kayseriye laf atın ama erciyese laf atmayın ibneler. gayet de güzel psitleri var hava bi ısındı bi soğudu pistler bok oldu tabi. ayrıca 2 pist açılıyo diyen arkadaşı da anlamıyorum 4 farklı kapıda ikişer üçer pist açılıyo hep. ancak snwotruck konusunda kötüler normalde 8 buçukta açılan pisti biraz kayıldıktan sonra kayakçıları bekletip tekrar ezdiklerini hatırlarım. acemilik gidince 10 numara merkez olacağına eminim. sosyal tesisler de harikadır belediyenin olması sebebiyle çok ucuza karın doyar. bir kayserili olarak belirtmeliyim ki bence sucuk ekmek (en azından erciyeste satılan) şişirilmiş bir balon. çünkü genelde boktan ekmeklerin arasına bir tane sucuk koyarlar sucuk değil ekmek yersin saygılar [ispiyonla]
  • ayiboganbrothers
    ayiboganbrothers 22 Nisan 2015 - 17:03Reklama kanmayın amk. Pistler bok gibi. Sezonun en yoğun tarihlerde Cumartesi - Pazar bile 2 pist açar belediye Erciyes'te. Onda da adam gibi kayılmaz. Erciyes AŞ diye bi firma kurmuşlar belediye iştiraki, yönetim açısından rezaletler. Dağı mahvettiler. Koca dağda sadece iki tane snowtruck çalıştırıyorlar dolayısıyla pist yok. Anlayacağınız ucuz mucuz ama Kayseri Belediyesinin amatörlüğünden dolayı ziyaret etmeye değmez. Bi Kayserili olarak benim eyyorlamam budur. [ispiyonla]
    -2
  • berkecankiraz
    berkecankiraz 22 Nisan 2015 - 11:55güzel reklam olmuş. emeği geçenlere saygılar. [ispiyonla]
  • Akbabalık
    Akbabalık 22 Nisan 2015 - 10:05kayseride okuyorum gençler kayseri insanı tam bir ... olsada şehir ve erciyes fena sayılmaz.erciyes dagıda pist olarak türkiyenin diğer pistlerine göre ucuz ve güzeldir gelmek isteyen olursa haber etsin beklerim ama bu sene icin sezon bitmek üzere. [ispiyonla]
  • bayberkay
    bayberkay 22 Nisan 2015 - 09:48erciyes kendini asmis vaziyette.. gondollarla soguktan etkilenmeden zirveye cikabiliyosun, sayisiz pist sayesinde kendi seviyene gore kayabiliyosun, boardcu kardesler icin de off pist sayisi cok fazla.. sosyal tesisler hem cok fazla, hem de cok ekonomik.. uludag-kartalkaya da 1tane su icin odediginiz parayla erciyeste sucuk ekmek-icecek alabiliyosun.. butun liftlerde kullanabildigin ski-pass'on ogrenci fiyati 25, tam fiyati 40tl'ydi bu sene.. otoparklar ucretsiz, ekipman kiralama imkani sinirsiz.. emegi gecen kim varsa, erciyesi gercek bir kayak merkezi haline donusturen kim varsa sagolsun.. [ispiyonla]
    +3
  • zukku
    zukku 22 Nisan 2015 - 06:231:33 sarki soylicem diye sucuklari yaktin zalim [ispiyonla]
    +7
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...