Türkiye 87 - Hırvatistan 85 (05.09.2001) Uzatma Devresi

kemal34 kemal34 diyor ki;
2001 Avrupa Basketbol Şampiyonası çeyrek finali. Türkiye-Hırvatistan maçının uzatma devresinin geniş özeti ve maç sonu.
Eurobasket 2001 Quarter Final, Turkey 87 - Croatia 85 (OT)
Kemal34-Kemal Mirza Arşivi.
Kategori: Spor
sitene ekle
Etiketler: Basketbol Milli Macı 2001 Avrupa basketbol Şampiyonası Türkiye Hırvatistan Çeyrek Final
23 26 Nisan 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • palermo17
    palermo17 26 Nisan 2015 - 00:54Daha videoyu görür görmez sağ alttaki skor tabelası türü dikkatimi çekti. O zamanlar sadece onu görmek bile o heyecanı yaşamaya yeterdi. Tam 14 sene olmuş ve dün gibi aklımda bu maçı ve bir sonraki Almanya maçını izlediğim gün. Hatta Hırvatistan maçını kalabalık bir ortamda izlerken elektrikler gitmişti, yana yakıla jeneratör bulmuştuk, jeneratörün gürültüsünde izlemiştik maçı. Çok güzel günlerdi lan. Kupayı alamadık ama o heyecan bile yetti. Hepinize teşekkürler beyler.
    +5
  • ikibiniki
    ikibiniki 26 Nisan 2015 - 02:04ulan bu maçı çok net hatırlıyorum. bizim bir akrabanın nişanı mı düğünü mü ne vardı kapı önünde. adamların evlerine girip küçük odada izlemiştim. kazanınca da çılgına dönmüştüm sevinçten.

    o dönem sofra kasnağımızı alıp da penceremizin demirlerine asıp pota yapar tenis topu ile harun erdenay'ın, ibrahim kutluay'ın isimlerini söyleyerek atışlar yapardım.

    inanırdım ki üçlüklerde harun dersem hep başarılı olacağım falan. ne güzel günlerdi yahu...
    +4

Tüm Yorumlar

  • 718130
    718130 22 Mart 2018 - 20:45Kemal Mirza'nın Youtube kanalından bu videoyu çalıp kendi videosuymuş gibi buraya yükleyen orospu evladının anasını bacısını sikeyim.
    • ercu09
      ercu09 26 Nisan 2015 - 17:04pg pegasus harun erdenay
      sg ibrahim kutluay
      sf hidayet türkoğlu
      pf mirsad türkcan
      center mehmet okur

      olm feaci bi kadro ya...
      • celtixa
        celtixa 26 Nisan 2015 - 12:03Hidayet Türkoğlu ulaan
        • celtixa
          celtixa 26 Nisan 2015 - 11:55Süper paylaşım çok teşekkürler.
          • lepton
            lepton 26 Nisan 2015 - 11:31özellikle kaçırmak istiyor, özellikle kaçıramadı.
            +4
            • Labinot Harbuzi
              Labinot Harbuzi 26 Nisan 2015 - 11:07Efsane koç, efsane kadro, efsane maç. Çok güzel paylaşım.
              +2
              • ahikiro
                ahikiro 26 Nisan 2015 - 11:01Kadro hakikaten efsaneymiş. Kupa kaldıramaması üzücü.
                +1
                • alizina
                  alizina 26 Nisan 2015 - 02:16bu efsane kadro daha iyi yerlere gelebilirdi
                  • erding08
                    erding08 26 Nisan 2015 - 02:06eyvallah hocam ya şu maçın adam gibi görüntüleri yoktu hiç hatta elinde varsa ibrahim kutluayın efsane oynadığı bi ispanya maçı vardı o sene onu da paylaşsan müthiş olur
                    +2
                    • ikibiniki
                      ikibiniki 26 Nisan 2015 - 02:04ulan bu maçı çok net hatırlıyorum. bizim bir akrabanın nişanı mı düğünü mü ne vardı kapı önünde. adamların evlerine girip küçük odada izlemiştim. kazanınca da çılgına dönmüştüm sevinçten.

                      o dönem sofra kasnağımızı alıp da penceremizin demirlerine asıp pota yapar tenis topu ile harun erdenay'ın, ibrahim kutluay'ın isimlerini söyleyerek atışlar yapardım.

                      inanırdım ki üçlüklerde harun dersem hep başarılı olacağım falan. ne güzel günlerdi yahu...
                      +4
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...