Elektrik Faturalarına Suriyeli Mülteci Vergisi

theoangelopoulos theoangelopoulos diyor ki;
Suriyelilerin büyük oranda kaçak elektirik kullanmasıyla güneydoğu anadolu'da ihaleyi alan şirket EPDK'ya başvurarak kayıp kaçak bedelinin artırılmasını istedi ve bu talebi EPDK kabul etti.

Memlekete doldurulan 3 milyon asalak için daha çok cebimizden para çıkacak.
Kategori: Ciddi
sitene ekle
Etiketler: suriyeli mülteci kaçak elektrik zam kayıp kaçak bedeli kamp
4 02 Mayıs 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • megrimegrioyyy
    megrimegrioyyy 02 Mayıs 2015 - 18:40ESAD BUNU BEĞENDİ...

    adam götüyle gülüyo stratejik reziller.
    esad Türkiye'ye savaş açsa bu kadar zarar veremezdi valla
    [ispiyonla]
    +30
  • adim1
    adim1 02 Mayıs 2015 - 18:37bişeyi düşünüyorum. kaçanların aralarında çok zenginler var. gelip tr de iş hayatına filan girdiler. bu ibnelerin paralarına el konulsun ve sokaktaki fakir suriyelilere verilsin. amcık hem savaştan kaçıp halkını yüz üstü bırakmış hem de gelmiş tr de lüks ali ağaoğlu sitelerinde oturuyolar.

    sike sürülecek akıl yok bizim ülkede de neyse.
    [ispiyonla]
    +16

Tüm Yorumlar

  • Basden502
    Basden502 07 Nisan 2016 - 22:23Avrupa'dan para aldınız lan. Oradan ödeyin paralarını. Ulan elektrik hattı zarar görür faturaya yansır Suriye'li kullanır yine bize yansır. Kimse de çıkıp bak iyi çalışıyorsunuz birşeyler yapıyorsunuz da bunlar ne demiyor. Yanlış varsa söylenir doğru varsa da tebrik edilir. Bu amk ülkesinde milleti birbirine düşürmekten ötesini yapamıyorlar zaten. [ispiyonla]
  • samcro1903
    samcro1903 03 Mayıs 2015 - 17:55kesilen abuk subuk vergileri alakasız yerlere ve insanlara giden maaşları haram ede ede bıktım usandım amk. [ispiyonla]
    +3
  • ay2478149900
    ay2478149900 03 Mayıs 2015 - 15:40kalimeras bi antebe gel adamların hepsi kirada dileniyolar hırsızlık yapıyorlar kaçak elektrik nedir ki uzaktan davulun sesi güzel gelir olayın içine girmeden ahkam kesme [ispiyonla]
  • gogoman
    gogoman 03 Mayıs 2015 - 13:09şu anda esad'tan mutlusu yoktur herhalde.ülkesinde kendine muhalif olanlar gitti,bakımları için tek kuruş harcamıyor. iktidardan devrilmedi.hem de kaç tane ittifaka rağmen. yavaş yavaş kaybettiği noktaları da alırsa milletçe götümüzde patlayan rezaletin tadını çıkarabiliriz. [ispiyonla]
    +5
  • kalimeras
    kalimeras 03 Mayıs 2015 - 11:41hasiktirin lan
    senelerdir kurtlern cektigi elektirigi simdi suriyelilere mi ihale ediyorsunuz. adamların evimi var kacak kulansın.

    evi olanlarında kapiyi acmaya cesareti yok biri bizi buralardan atar diye

    gecin bunları biz kendi kudrumuzu de biliriz
    [ispiyonla]
  • skersetehlike
    skersetehlike 03 Mayıs 2015 - 04:05Yakında Suriyelilere Bezde Aldırır Bunlar S*kecem yardımını yordamını [ispiyonla]
  • Psychogun
    Psychogun 03 Mayıs 2015 - 02:57o arap seven gösterenler madem hümanistler dilenci suriyelileri evlerinde misafir etsinler [ispiyonla]
  • abadayı
    abadayı 03 Mayıs 2015 - 02:54arapsever götverenleri kesmez bu rakam ne 3 milyonu arabistanı,kuveyti,katarı,libyayı,fası,cezayiri,mısırı komple alıp türkiyeye yerleştirsen üstüne bu arap sever akitlerin analarını çatır çutur siktirsen bu araplara gene tatmin olmazlar gene arap taşşana doymazlar.. [ispiyonla]
    +6
  • bagkurborcu
    bagkurborcu 03 Mayıs 2015 - 02:33yüzünü doğuya dönersen eğer doğudan ağzına, batıdan da götüne verirler. kıbrısta güneyden memeleri ellemeye çalışıyor neymiş kardeş ülke türkiyeymiş. amk ibineleri parayı kessek ağzınız kokacak. [ispiyonla]
    +4
  • upierzci
    upierzci 03 Mayıs 2015 - 01:33Haram olsun [ispiyonla]
    +3
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...