Kalp Krizi Garantili İŞİD Şakası

songuku songuku diyor ki;
Mısırlı bir aktör TV Show'una davet ediliyor ve çekimin yapılacağı yere havaalanından alınarak minibüsle götürülürken terörist saldırısı (şaka) gerçekleşiyor,herşeyden habersiz aktör ve yardımcısı abdo dışındaki herkes şaka ekibinden oluşuyor,bu kadarı da olmaz denilecek türden bir eşşek şakası..
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: mısır eşek şakası işid terörist otobüs aktör çekim
26 14 Haziran 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • yumusacikkavun
    yumusacikkavun 14 Haziran 2015 - 20:14İzleyin beyler, kendimi feda ettim. Uzunluğa bakmayın, izlediğinize değiyor. [ispiyonla]
    +8
  • bakayaro
    bakayaro 14 Haziran 2015 - 21:40şakanızı ızdırabınızı sikiyim böyle şakamı olur amg bildiğin bazuka atıyolar adam altına sıçmasında ne yapsın
    bırakmadılar ki abi karıya swim swim gitsin
    [ispiyonla]
    +8

Tüm Yorumlar

  • ay19081489
    ay19081489 17 Haziran 2015 - 19:18hayır bi gün gerçek olacak bunlar şaka sanıcak amk siklemicekler [ispiyonla]
  • zerock069
    zerock069 17 Haziran 2015 - 07:17Arap barışı huzuru bol bulunca gtüne sokarmış .. Anladık [ispiyonla]
  • cerseylenistir
    cerseylenistir 15 Haziran 2015 - 23:07Lan oğlum böyle hassas konularda şakamı yapılır?Gidin osusuruk şakası yapın gidin don indirme şakası yapın gidin çıplaklık şakası yapın gidin kütüphane şakası yapın yapın lan bişeyler bu yapılır mı hayvan herifler? Hay sizin yapacağınız işe lan [ispiyonla]
  • tasarimperest
    tasarimperest 15 Haziran 2015 - 17:08böyle şaka sıçtırır lan bana yapsalar,şakadan kazanacakları parayı isterdim vermezlerse mahkameye verirdim. [ispiyonla]
  • cryinguitar
    cryinguitar 15 Haziran 2015 - 13:004:32 abdo kitlendi =) [ispiyonla]
  • ay822193544
    ay822193544 15 Haziran 2015 - 10:382.45 - 5.00 arası izleyin yeter [ispiyonla]
  • iura
    iura 15 Haziran 2015 - 09:55aklina latif dogan'i bogazin üstünde helikopterden atma korkutmacali saka gelenler? [ispiyonla]
    +4
  • hashashifetosh
    hashashifetosh 15 Haziran 2015 - 06:38swim swim diyerek kariya yanlarken birden Allahim yardim et Allahim kurtar demesi,Ateist felsefeyi yerle bir etti amk. [ispiyonla]
    +1
  • badblood1903
    badblood1903 15 Haziran 2015 - 02:19Arap sen şaka yapma bokunu çıkartıyorsun. [ispiyonla]
    +2
  • benzersizadam
    benzersizadam 15 Haziran 2015 - 01:32Ben niye kasılıyosam sanki bana yazıyor herif [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...