Çalışıyor Gibi Görünmek (Tahsin Hasoğlu)

excusa excusa diyor ki;
Mesai doldurmanın iki yolu vardır: Çalışarak ve çalışmayarak. Çalışmayarak mesai doldurmak her ne kadar cazip görünse de, uyulması gereken kurallar sebebiyle, aslında daha zahmetlidir.
Tahsin Hasoğlu’nun çalışıyor gibi görünmenin yollarını anlattığı yeni videosu sizlerle.
https://www.facebook.com/tahsinhasoglu
https://twitter.com/tahsinhasoglu
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: komedi tahsin hasoğlu
136 21 Haziran 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • sirfbunuyazmakic
    sirfbunuyazmakic 22 Haziran 2015 - 00:49olm 2 sene aile şirketinde çalıştım, bi tane odam vardı, paso yattım orda, günde aktif çalıştığım 2 saati geçmezdi

    3 senedir bankada ünvanı fena olmayan işte çalışıyorum, gene günde aktif çalıştığım 3 saat falandır. kalanı internet, sigara, migara

    bunlardan önce 5 sene üniversitede yattım, orda da sınav haftaları dışında paso yattım

    10 senedir yatıyorum, 5 senedir de maaş alıyorum amk.

    ya bende bi bokluk var, bi yerde belamı sikertecek birileri, ya da bizim memlekette bi boktanlık var, hakkaten katma değer üretmeden haybeye maaş alıyoruz ofis işi yapan insanlar olarak. çözemedim.

    amerikada bi profesörün yazdığı bi makale vardı, günlük mesai saati 5 saate düşürülsün diye. gün iki vardiya olsun, böylelikle işsizlik sorunu da çözülür, hatta işsizlik meselesinin tek çözümü ancak böyle olacaktır, işin çoğunu makinaların yaptığı modern dünyada diye. medeni dünyada baya baya tartışıyolar bunu. adamın argümanı da gözlemlemiş, bulgular etmiş, bi ofis çalışanı günde ortalam 3 buçuk saat aktif olarak çalışıyomuş, kalanı laga luga, günü doldurmaya yönelik. adamlar da diyo ki kapitalizm dünyayı bu noktaya getirdi, makinaleşme falan insanların baya kısmını da işsizliğe mahkum etti, artık insanlığa bunu sunmak zorunda falan.

    bilemedim lan ama hakkaten ofis işi yapan birisi için 8 saat mesainin 5 saatinden fazlasını direkt işle geçirmek zor. ayda bir rapor yazıyorum 20-30 sayfa, ona rağmen böyle.
    [ispiyonla]
    +21
  • devilteam
    devilteam 21 Haziran 2015 - 15:53Korkuyorum Tahsin anlıyo musun korkuyorum seni de ünlü yaparız sen de bozulursun diye çok korkuyorum. :'( [ispiyonla]
    +13

Tüm Yorumlar

  • witchparvati
    witchparvati 12 Ağustos 2016 - 22:53Bir cougunu yaptim ve yapiyorum [ispiyonla]
    +2
  • klorostofobi
    klorostofobi 22 Haziran 2015 - 18:03Olm Onur Sermik, Enes-tolga gibi sikiklerin videosunu yükeyeceğinize bu adamın videolarını her gün yükleyin izleyelim.. Çok samimi geliyor bana [ispiyonla]
    +6
  • azimborader
    azimborader 22 Haziran 2015 - 17:37bu adam başarılıydı üstüne koyuyor. [ispiyonla]
    +4
  • fidalarinmordak
    fidalarinmordak 22 Haziran 2015 - 17:10tahsin aramızda para toplayalım başka uğraş bul kendine olmuyo olum zorlama işte olmuyo olmuyo komik değilsin. ilk izlettiğin arkadaşların seni üzmemek için güzel diyolar. [ispiyonla]
    -11
  • albinonegroo
    albinonegroo 22 Haziran 2015 - 14:10Lan olm bu kadar övmeyin.

    Onur görüp gönül koyacak... Gönül koymasını s.kiim, ispat için on video daha yükleyecek; o olacak sonra.
    [ispiyonla]
    +2
  • 100de100kayip
    100de100kayip 22 Haziran 2015 - 13:36doğru sözü sona saklamış adam yaa [ispiyonla]
    +2
  • westchild
    westchild 22 Haziran 2015 - 13:33adam beni anlatmış ya [ispiyonla]
  • hknzr
    hknzr 22 Haziran 2015 - 10:45çoğu maddede resmen kendimi gördüm =) Müthiş gözlem yeteneğin var tahsin kardeş ya da sen de sağlam kaytaranlardansın ;) [ispiyonla]
  • jeanrenoo
    jeanrenoo 22 Haziran 2015 - 09:27@izmiryazar kıyaslamanı sikeyim lan. Adamı itin götüne sokup çıkarsan daha iyiydi. [ispiyonla]
  • thunderbolt
    thunderbolt 22 Haziran 2015 - 08:32Yolunu gözledik be yokluğunda [ispiyonla]
    +1
© 2004 - 2017 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...