Manisa'da CHP'lilerin Tekme Tokat Kavga Etmesi

nefer35medya nefer35medya diyor ki;
Manisa'da CHP'liler tekme tokat kavga etti Manisa'da CHP teşkilatında yaşanan atama krizi sonrası partililer tekme tokat kavga etti.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: manisa chp kavga dövüş
3 14 Eylül 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • tonimelfi
    tonimelfi 14 Eylül 2015 - 16:32hem bağırıyo hem de adamın arkasına saklanıyo aq
    +5
  • grupindirimi
    grupindirimi 14 Eylül 2015 - 13:20olur böyle şeyler olum bu tarz organizasyonlarda.

    Ayrıca Selahattin Demirtaş'ın "üç beş genç eline silah aldı diye sehirleri bombalayamazsınız" açıklamasını yükledim hala yayınlanmamış. sikicem bu adminleri sonunda.
    +5

Tüm Yorumlar

  • izafiyet46
    izafiyet46 15 Eylül 2015 - 00:31Yeşil gömlekli 3sn de başkanı satışa getirdi
    +1
    • gags1925
      gags1925 15 Eylül 2015 - 00:18siz gelin birde izmir bornova buca belediyelerindeki adamcılığı görün bunlar birşey değil.
      +3
      • camadan84
        camadan84 14 Eylül 2015 - 22:50Tam mal bu chpliler. Daha kendi aralarında anlaşamıyorlar bir de ülke yönetecekler...
        +3
        • buny
          buny 14 Eylül 2015 - 21:54raise90 kardeş senin siten de sik gibi amk. biraz geliştir öyle girelim saygılar
          +1
          • Stuttgartlı
            Stuttgartlı 14 Eylül 2015 - 21:25Helal olsun Raise kardesim, hayirli ugurlu olsun. Zaten nostaljinin en kral videolarini sen yüklüyordun, basarilar dilerim!
            +1
            • xXxMcDuffxXx
              xXxMcDuffxXx 14 Eylül 2015 - 17:54adam olmaz bunlardan
              +2
              • sheldon cooper
                sheldon cooper 14 Eylül 2015 - 17:33en büyük derdim buydu, değerli kullanıcıya yüklediği ve gündeme getirdiği için teşekkür ederim.
                • tonimelfi
                  tonimelfi 14 Eylül 2015 - 16:32hem bağırıyo hem de adamın arkasına saklanıyo aq
                  +5
                  • ercu09
                    ercu09 14 Eylül 2015 - 16:22https://www.youtube.com/watch?v=ArlsjV2Hnzg

                    yani sanki akAApe ortamı daha iyi gibi yav...tamam bende karar verdim oylar aKKaaapeye...
                    • tasarimperest
                      tasarimperest 14 Eylül 2015 - 16:10@riase90 allah kurduğun siteyi altın etsin dostum :)
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...